45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Henk Haarlem schreef:De ervaren visser wel Jurgen, het zijn de onervaren vissers die nog niet daar mee op de bek zijn gegaan, en daar om nog in wonderen geloven. Niet alleen de onervaren visser Henk, ik zie vaak genoeg ervaren vissers deze (domme) fout ook begaan! Als je tegenwoordig al een jaar op een plas kan vissen zonder gestoord te worden, en zonder dat het water overrompeld word door zondagvissers (en ja, vaak ook beroepsvissers), mag je al van geluk spreken! Het is niets voor niets dat ik als een half verkleedde para-soldaat aan de waterkant zit! |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Jorden schreef:Henk Haarlem schreef:De ervaren visser wel Jurgen, het zijn de onervaren vissers die nog niet daar mee op de bek zijn gegaan, en daar om nog in wonderen geloven. Niet alleen de onervaren visser Henk, ik zie vaak genoeg ervaren vissers deze (domme) fout ook begaan! Als je tegenwoordig al een jaar op een plas kan vissen zonder gestoord te worden, en zonder dat het water overrompeld word door zondagvissers (en ja, vaak ook beroepsvissers), mag je al van geluk spreken! Het is niets voor niets dat ik als een half verkleedde para-soldaat aan de waterkant zit! Met ervaren vissers bedoel ik dan ook de vissers die dat inmiddels hebben ervaren, Jorden. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 31-12-2012(UTC) Berichten: 13
|
Tja Jori , ben zelf een belg en hier zijn ook mooie waters zelfs op 5min van de deur maar iets doorgeven van waters heb ik vroeger ook 1x is gedaan toen ik nog een "prullertje" was in het karpervisser na een tijd word je er Véél wijzer in en doe je dat niet je mooie waters prijs geven .
VB : ik gaf een mooi watertje prijs aan iemand die ik niet echt kende toen ik nog beginner was en vroeger 2 jaar geleden kwam er niemand en nu zit het er vol .
dusja een beetje zoeken is het antwoord een beetje google earthen ,belgische contacten leggen , je kan eens kijken op de site van het vbk (vereniging belgische karpervissers) zij hebben ook een aantal waters in beheer of medebeheer
als je nog vragen heb stuur je maar een pb'tje
grtz zander |
Tight Lines !
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.