logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Tjen  
#1 Gepost : zondag 2 december 2012 09:01:37(UTC)
Tjen


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 2-12-2012(UTC)
Berichten: 10

Al iemand gehoord of gevist op de rivier: DOUBS?

Volgend jaar zou ik er een sessie willen vissen, maar veel is er niet van bekend.

Als er iemand informatie hefft: shoot

Mvg

Tjen

Bewerkt door de gebruiker dinsdag 4 december 2012 08:39:18(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Sponsor
kuijsje2012  
#2 Gepost : zondag 2 december 2012 13:52:59(UTC)
kuijsje2012


20 ponder

Lid sinds: 22-10-2012(UTC)
Berichten: 263

Bedankjes: 1 keer
hey tjen

je kan je eigen beter even voorstellen wellicht dat je dan meer info krijgt

staat wat netter en je krijgt wellicht eerder info

groeten

kuijsje
http://643859649545125642.weebly.com/

wie het kléne niej eert is de gróte niej weert

Marc  
#3 Gepost : dinsdag 11 december 2012 11:58:28(UTC)
Marc


20 ponder

Lid sinds: 9-2-2012(UTC)
Berichten: 221

Hey Tjen, ik ben er bekend, heb er nl gevist, 1 tip ga niet te veel met vismeel aan de slag, er zwemmen uitzonderlijk veel meervallen, ik had er tot 1.8m en dan tot wel 3 op een nacht..
verder kan het er naar gelang het jaargetijde flink stromen en is het lastig om eea aan de bodem te houden ook omdat het een aardige diepte heeft..ik werkte met breeklijnen in de overzijde liggende takken zodat er zo min mogelijk lijn uitstond...dit werkt goed..en verder onder eigen kant met flinke grippas...

Wat bestand betreft vond ik dat er flink wat klein spul rond zwom met aardig wat kopvoorns, en waren de grote vissen op 1 hand te tellen..de doubs staat in open verbinding met de saonne en en hoe dichter bij de aansluiting met deze rivier hoe bevisbaarder de rivier is, stroomopwaarts is ie zelfs totaal onbevisbaar, zeer ondiep en grote zand en grindplaten, met een erg woest uiterlijk, erg mooi maar niet geschikt om te karperen..

ff google earth bekijken dan zie je wat ik bedoel...op het diepe deel is prima te vissen en zijn er veel plekken waar je de auto achter je hebt staan..

verder zou ik gewoon er heen gaan en eea eens bekijken dan zie je snel genoeg of het wat is, zo niet dan heb je vlak bij de saonne waar je je ding kunt doen..

grt M.

M.
Als iedereen het anders doet, doen we allemaal hetzelfde.....
Tjen  
#4 Gepost : dinsdag 11 december 2012 22:04:53(UTC)
Tjen


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 2-12-2012(UTC)
Berichten: 10

Bedankt voor de tips, zijn zeker bruikbaar.

Thx Marc
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest (3)
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.