40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
hey iedereen! ik ga deze kerst een bigdropper aanschaffen met dieptemeter, alleen weet ik nog niet welke dieptemeter ik zou laten inplaatsen. Ik heb de keuze tussen een RF15 Humminbird of een Lowrance X4. Welke raden jullie mij aan? grtzzzz b
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
De lowrance, ik weet uit ervaring dat deze nauwkeuriger en duidelijler is dan de humminbird. |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-7-2011(UTC) Berichten: 790
Bedankjes: 3 keer Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
|
Helemaal mee eens Ronald ik heb hem zelf ook op mijn navigator |
Vissen kost je vrienden,vrienden kosten je vissen |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-11-2011(UTC) Berichten: 643 Bedankjes: 7 keer Is 8 keer bedankt in 6 post(s)
|
@Kingma: Scheelt het dan heel veel qua duidelijkheid? Of is het noemenswaardig. En wat is het verschil?
Of is het zo van: als je toch bezig bent met een grote uitgave doe het dan goed.
Niet dat ik dit als verkeerd zie hoor. Ik ben zelf ook twijfelend tussen meerdere dieptemeters en zie veel verschillende modellen, gebruikservaringen en aankoopbedragen.
Is er trouwens ook bereikverschil tussen beiden?
|
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
absoluut de Elite X4 van Lowrance. heb hier alleen nog maar goede verhalen en berichten over gehoord. deze dieptemeter is ook enorm nouwkeurig. b |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 24-12-2010(UTC) Berichten: 462
Bedankjes: 4 keer Is 12 keer bedankt in 10 post(s)
|
Ik zou absoluut voor de Lowrance X4 gaan. Hij is niet alleen nauwkeuriger maar ook absoluut veel minder storingsgevoelig. |
Courage, above all things, is the first quality of a warrior.
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
dan wordt het waarschijnlijk de Lowrance bedankt mannen!
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 28-8-2012(UTC) Berichten: 725
Bedankjes: 8 keer Is 83 keer bedankt in 76 post(s)
|
Ik heb al jaren de eagle cuda 300 ben er nog altijd heel tevreden over. Een maat van mij heeft de rf 15 en die is toch een heel stuk minder ivm storing en een gelijkmatig bodemweergave. (ik moet wel zeggen dat de eagle nooit geen vissymbolen aanheeft maar dat maakt mij ook niet uit wat dat vind ik niet betrouwbaar)
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.