15 ponder Lid sinds: 16-9-2012(UTC) Berichten: 101
Bedankjes: 3 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
hallo iedereen ik ben op zoek naar 10 mm boilies maar weet niet wie deze allemaal verkoopt. ik heb er nu van mainline maar vind die kleuren wat te opvallend. op de vijver waar ik vis vist iedereen met 15milimeter of groter en ik merk dat de vissen makkelijker vangbaar zijn op kleine boilies. zou je dit aan de plaatselijke boilieboer kunnen vragen of hij ze in 10 mil draait? alvast bedankt.
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 28-8-2012(UTC) Berichten: 725
Bedankjes: 8 keer Is 83 keer bedankt in 76 post(s)
|
kijk eens bij hetkarpertje.nl/ap.baits/
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 26-2-2012(UTC) Berichten: 495
Bedankjes: 1 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Sunrisebaitservice.com Draaien tot 12 mm dacht ik. Ik ben nog altijd erg tevreden over deze boilies.
Mvg; Jordy Paauw |
Geniet en drink met je maten! |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Eerst geschreven door: Mikaë hallo iedereen ik ben op zoek naar 10 mm boilies maar weet niet wie deze allemaal verkoopt. ik heb er nu van mainline maar vind die kleuren wat te opvallend. op de vijver waar ik vis vist iedereen met 15milimeter of groter en ik merk dat de vissen makkelijker vangbaar zijn op kleine boilies. zou je dit aan de plaatselijke boilieboer kunnen vragen of hij ze in 10 mil draait? alvast bedankt. Of je het kan vragen? Waarom zou je het niet kunnen vragen? Deze draait 10mm (let op de notities bij het *) http://www.ttbbaits.com/...aiservice-particulieren/Bewerkt door de gebruiker dinsdag 20 november 2012 21:48:55(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 26-9-2012(UTC) Berichten: 182
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
KeenCarp levert leveren 10mm boilie's
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 24-10-2010(UTC) Berichten: 59
|
CC Moore. Heeft de ganse winter periode 10mm in hun gamma van elke soort zijn ze beschikbaar. Tevens hebben ze ook 10mm pop ups voor snowman te vissen. Zoals je zei als er weinig mee gevist wordt nemen de vissen deze kleine boillies rapper als veilig voedsel!!
Vriendelijke groeten Michel Moeskops
|
|
|
|
|
hartelijk bedankt ik zal eens rondvragen b b
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 28-9-2012(UTC) Berichten: 1
|
Ik heb gisteren een zakje 10 mm's gescoord bij Pioneer Baits, zien er prima uit, goede hardheid en smaak! zowel in freezer als in ready beschikbaar
|
|
|
|
|
momenteel bij deconinck waasten zijn de dynamite 10mm fresh prawn en fresh squids in reclame aan 6.95 kg.
|
|
|
|
|
@ lorenzo ben net terug van bij deconinck en heb ze ook zien liggen ik heb getwijfeld maar heb ze laten liggen. ik kon ze niet ruiken.
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-11-2011(UTC) Berichten: 643 Bedankjes: 7 keer Is 8 keer bedankt in 6 post(s)
|
dimitri ulrich schreef:Ik heb gisteren een zakje 10 mm's gescoord bij Pioneer Baits, zien er prima uit, goede hardheid en smaak! zowel in freezer als in ready beschikbaar Correct me if i'm wrong. Spam???? |
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 3-10-2009(UTC) Berichten: 965 Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
waarom gebruikt je niet gewoon kikkererwten die kun je naar eigen believen op smaak maken en kleuren als je dat nodig vindt . het is net een boilie alleen veel goedkoper en een perfect winteraas. |
als karpervissen je passie is .
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 18-7-2010(UTC) Berichten: 443
|
of met particels vissen :tijgernoten :hennep in de arma mesh :mais :bonen :tarwe in de arma mesh :stukjes tonijn in de arma mesh?
vist vaak niemand mee en werkt goed! |
behandel iedere karper met respect! |
|
|
|
|
Hallo De boillies worden gewoon in een mix van kikkererwten linzen mapels mais en kemp gevoerd. De 10 mm gebruik ik omdat die gewoon aan de hair blijven met die andere partikels is dat een stuk minder.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.