15 ponder Lid sinds: 16-9-2012(UTC) Berichten: 164
Bedankjes: 4 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
hallo allemaal ik heb twee maanden geleden twee nieuwe hengels gekocht nomelijk active ultimate dat is de naam op de hengel 3lbs. ik vis met lood van 79g en inwerpen nooit meer dan 35meter groter is de vijver niet waar ik meestal vis. vorige week wil ik uitwerpen en krak hangel in twee??? ook de tweede hengel heeft al barsten tussen het eerste en het tweede stuk. ik steek de hengels steeds goed in elkaar en doe er zeker geen gekke dingen mee nog iemand zo iets mee gemaakt??? volgens de vis winkel een super lijn 100%carbon. ben benieuwd wat de vis winkel zecht zaterdag zal wel niks worden. welke hengel raad je me aan niet de duurste maar zeker ook niet de goedkoopste;-) alvast bedankt
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-1-2011(UTC) Berichten: 713
|
fox warrior s, super hengel voor een leuk prijsje En het zou idd niet mogen dat dat bij de hengel gebeurt, maar doe jij ze in een foudraal? en is dat foudraal misschien ergens tussen een poortje, deur, noem maar op gekomen? Want heb zelf ook hengels van ulitmate gehad namelijk ultimate xentron 2.5lbs en nooit problemen mee gehad. Bewerkt door de gebruiker donderdag 22 november 2012 23:09:41(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Het maakt niet uit groot of klein, als ze maar mooi zijn
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
Ik heb Spro hengels overgenomen en had geen bon. Ik wilde een van de hengels op een 100 meter leggen en had dat ook al een paar keer geworpen. Maar bij de laatste worp (uiteraard) brak de verbindingspen in tweeën. Spro gemaild en ik kon de hengel via een winkelier aan de vertegenwoordiger mee laten geven. Twee weken later had ik een nieuw onderstuk.
Wanneer het om service gaat kan ik Spro dus aanbevelen.
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-7-2011(UTC) Berichten: 790
Bedankjes: 3 keer Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
|
Fox warriors.Heb ze nou 2 jaar geen centje pijn |
Vissen kost je vrienden,vrienden kosten je vissen |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 4-7-2012(UTC) Berichten: 358
|
Shimano alivio 3 lbs , Fox Warrior S ,dit is je kans , doe zoals mij en koop ze nu er nog 30 procent korting is bij vlemmix , kan je voor 126 euro ongev 2 nieuwe fox warriors s hebben |
Mensen zeggen dat ik nooit iets vang , maar ik "VANG" al heel mijn leven haha |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 10-2-2012(UTC) Berichten: 1.064
Bedankjes: 2 keer
|
Ik heb toen op de visma 3 fox warrior s's gekocht. voor de prijs van 2! erg tevreden over! |
Voer geen oorlog, voer de vissen. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 18-7-2010(UTC) Berichten: 443
|
@ pascal
inderdaad de warior s is een super hengel! voor weinig geld een degelijke hengel ze zijn ook mooi dun afgewerkt het handvat is helemaal dun vergeleken met de warior z de warior s is volgens mij maar 60 euro ik heb ze ook vind het top hengels nog nooit problemen mee gehad!
mvg jori aarts
|
behandel iedere karper met respect! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 19-7-2012(UTC) Berichten: 553 Is 7 keer bedankt in 7 post(s)
|
Shimano beastmasters....(uiteraard met kurk ) . Goeie hengels voor een goeie prijs, heb ze nu 3 jaar en toen waren ze €180 per stuk maar nu volgens mij alweer een stuk goedkoper. |
Mvg Klerk.
Als je thuis blijft vang je zeker weten niks. |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 6-5-2012(UTC) Berichten: 118
|
misshien pitvogel rebel zijn eiglik 90 en als je 2 koopt krijg je korting maar er zijn sites en winkels die ze voor rond de 70 euro verkopen ik heb ze en vind ze super fijn wil voorlopig geen nieuwe
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 22-10-2012(UTC) Berichten: 263
Bedankjes: 1 keer
|
ik heb ook de warior s hengels mooie dunne hengels met een mooie actie op de top Bewerkt door de gebruiker zaterdag 24 november 2012 19:46:11(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.