logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
kuijsje2012  
#1 Gepost : zondag 18 november 2012 17:00:32(UTC)
kuijsje2012

20 ponder

Bedankjes: 1 keer
heb pas geleden een sounderbox gekocht voor €40,- van ron thompson deze werkt op geluid van de piepers ben er zeer tevreden over en dacht meschien een aanrader voor de jeugd onder ons die geen dure draadloze toestanden van fox/delkim kunnen betalen.

de sounderbox bestaat uit een kastje die je op je steunen/rodpod kunt schroeven en een kastje voor in je tent.

ik vis zelf met delkims maar deze sounderbox is op alle piepers te gebruiken waarvan je de toon en het geluid kan instellen.

ik durf niet te zeggen wat ie momenteel kost en nog leverbaar is maar ik zou zeggen kijk het even na Like
kuijsje2012 heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
ron thompson 2.png
http://643859649545125642.weebly.com/

wie het kléne niej eert is de gróte niej weert

Sponsor
griend  
#2 Gepost : zondag 18 november 2012 17:31:41(UTC)
griend

50 ponder

Bedankjes: 10 keer
Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
Het enige nadeel vind ik van die sounderbox dat als je 1 piep krijg op je optonic dan lijkt het op je sounderbox een run.
Wind op de kant is vis in de hand.

kuijsje2012  
#3 Gepost : zondag 18 november 2012 18:32:28(UTC)
kuijsje2012

20 ponder

Bedankjes: 1 keer
griend schreef:
Het enige nadeel vind ik van die sounderbox dat als je 1 piep krijg op je optonic dan lijkt het op je sounderbox een run.

ja klopt griend daar heb je gelijk in,maar ik vis vrij ver uit de kant op een talut dus ik heb vrij vaak dat ik maar enkele piepjes krijg met een terugzwemmer en dan is het wel weer fijn dat ie als een gek afgaat aangezien ik ook een stevige doorslaper ben Shhh . maar je hebt wel gelijk hoor, als je aan de kant vist en je hebt bijvoorbeeld vuil ofzo door je lijn hangen dan krijg je op de doorgever een piep en op de ontvanger een langere piep

voor mij persoonlijk is het geen nadeel

ik zal er wel een keer filmpje van maken tijdens het vissen dan kank het laten zien.

het fijne van de sounderbox is dan ook weer wel dat je er wakker van word en niet zon beetje ook want gaat loeihard.

http://643859649545125642.weebly.com/

wie het kléne niej eert is de gróte niej weert

Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.