50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
de eerste nederlandse sessie van 6 uurtjes zit er op, helaas qua karpers een blank en 2 brasems gevangen |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
mooie vangsten mannen. wij gaan een nachtje pakken van donderdag op vrijdag op een voor ons vrij onbekend water. we zijn nu al 3 dagen aan het voorvoeren en met de fishfinder veel vis op de plek. maar ja is het karper of andere vreters. we zullen het zien aankomende donderdag. mannen tight lines ik heb het idee dat ze nu wat loskomen. (vissen) |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 13-7-2009(UTC) Berichten: 974
|
Het zou inderdaad mooi zijn als ze eindelijk wat actiever worden. Succes Ronald aanstaande donderdag en vang maar een paar mooie vissen! Bewerkt door de gebruiker dinsdag 27 april 2010 22:14:08(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
dank, we gaan onze stinkende best doen (vissen) |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 4-10-2009(UTC) Berichten: 437
|
Net terug effe wezen pennen, 1karper ronpothuizen heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
netjes Ron, liep vandaag ook weer langs een brede sloot en zag enorm veel aanwezigheid. nog even en ze zijn helemaal los.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Ze beginnen al echt een beetje los te komenbliss
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
Net weer effe wezen pennen 1 karper en 1 zeelt,was lang geleden dat ik een roodoogje had.
|
|
|
|
|
Trouwens jullie hebben het over los gaan ,waar ik ga pennen zijn ze al begonnen met de paai.
|
|
|
|
|
bij mij hier in de buurt ook. maar als ik zeg maar doel op losgaan, dan doel ik op het stromende water of de diepe putten bij mij in de buurt die langzaam warm worden. op de ondiepere slootjes, vijvers zijn ze idd al goed actief. de snoek zat al in de paai een maand geleden, de brasem is nu bezig en het zal niet lang duren of de karpers gaan hier ook in de paai. toppie!
|
|
|
|
|
nou heren, ik ga zo een weekje weg naar Duits water voor een sessie van een week. het resultaat zullen jullie zien in de film die ik komende dagen ga maken.
gr.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 375
|
succes tim...ik leg je voorstek op marcusans alvast aan...hahahah
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Suc6 Tim!! Veel plezier en vangze he!! |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
|
Je zal wel al weg zijn Tim,maar wens je veel succes. Hier op mijn penwater serieuze paaiverschijnselen,hadden totaal geen oog meer voor mijn aas.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Ja, veel plezier en succes Tim! Geniet ervan!
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 14-2-2010(UTC) Berichten: 583
Bedankjes: 1 keer
|
1e vis van het jaar en 1e met de pen ! Carp93 heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
>>> Wie niet vist, Wie niet vangt <<<
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-2-2010(UTC) Berichten: 263
|
Carp93 schreef:1e vis van het jaar en 1e met de pen ! en een half uurtje later.... 13 pondjes gehaakt in de staart :S was een flinke drill Bewerkt door de gebruiker vrijdag 30 april 2010 16:59:34(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Life is a game, fishing is serious |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 14-2-2010(UTC) Berichten: 583
Bedankjes: 1 keer
|
was laggen ! (drillen) :-" (vissen) (karper) |
>>> Wie niet vist, Wie niet vangt <<<
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 375
|
ook nog ff een paar verloren uurtjes gezeten... Frank Penning heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.