20 ponder Lid sinds: 5-7-2012(UTC) Berichten: 283
Bedankjes: 9 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Hallo leden, Ik ben al een tijdje opzoek naar een rodpod en kwam toen deze tegen. Nou was mijn vraag of iemand ervaring heeft met deze pod Bewerkt door de gebruiker zaterdag 17 november 2012 19:44:01(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 22-10-2012(UTC) Berichten: 263
Bedankjes: 1 keer
|
carp1996 schreef:Hallo leden, Ik ben al een tijdje opzoek naar een rodpod en kwam toen deze tegen. Nou was mijn vraag of iemand ervaring heeft met deze pod zonde van je geld man een rodpod gewoon paar banksticks kopen 2 lange en 2 korte ken je mee vooruit. vis al jaren met banksticks en bevalt me zeer goed, je kan het overal neerzetten in elk hoekje en gaatje en tussen het riet in het water, je ziet dan ook dat steeds meer terugkomen vissers met banksticks gaan vissen in plaats van rod pod. je stopt ze eenvoudig in je foudraal en weegt niks. maarja moet zelf weten. ik heb da ding trouwens ook op visdeal voorbij zien komen kan dat ? groeten kuijsje Bewerkt door de gebruiker zaterdag 17 november 2012 19:56:23(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Ik heb een soortgelijke rodpod van RVS (ultimate). Die staat super stabiel en ziet er ook nog mooi uit.
Mocht het een RVS rodpod zijn voor een schappelijk prijsje zou ik m kopen. |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 6-5-2012(UTC) Berichten: 118
|
die rodpod kan je in de visdeal shop kopen voor 60,- ben misschien ook van plan te kopen
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 24-12-2010(UTC) Berichten: 462
Bedankjes: 4 keer Is 12 keer bedankt in 10 post(s)
|
Ik heb de Proline compact rodpod en die lijkt hier heel erg op. Ik ben hier heel erg over te spreken. Ik zou als ik jou was zowiezo voor RVS gaan , want dat gaat jaren mee @Kruijsje Ik heb heb zelf ook banksticks en dan de Prolinepod, maar aangezien de sessie's bij mij opkomen als poepen gebruik ik altijd mijn Proline rodpod, omdat ik die overal kan neerzetten. Banksticks krijg je namelijk niet op alle lokatie's de grond in. Ik heb te vaak dat ik gewoon loop te klooien omdat ik de sticks de grond niet inkrijg vanwege stenen en andere troep. Dus denk wel dat het er mee te maken heeft wat voor soort karpervisser je bent. Groet, Danny |
Courage, above all things, is the first quality of a warrior.
|
|
|
|
|
Ik heb nu ook banksticks maar die zijn iets te lang, dus ik zou inderdaad ook voor banksticks gaan wegen inderdaad niks. Maar 60,- voor;
Zéér degelijke rodpod Volledig verstelbaar Uit kwaliteit aluminium Roest niet Licht gewicht Super stabiel door de vormgeving Poten zijn vervangbaar d.m.v. universeel schroefdraad Lengte min.: 77cm Lengte max.: 120cm Hoogte min. 28cm Hoogte max. 63cm Inclusief 3-rod buzzerbars Word geleverd in luxe foudraal!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 4-7-2012(UTC) Berichten: 358
|
Ik heb deze rodpod , ik had hem gekocht van Visdeal koste me 66 euro's met verzending bij , goede stabiele rodpod die heel stevig is. Heb hem al een paar keer gebruikt in de regen en hij roest niet makkelijk tot nu toe. |
Mensen zeggen dat ik nooit iets vang , maar ik "VANG" al heel mijn leven haha |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 4-7-2012(UTC) Berichten: 358
|
Ik moet zeggen , ik ben er heel blij mee |
Mensen zeggen dat ik nooit iets vang , maar ik "VANG" al heel mijn leven haha |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-2-2011(UTC) Berichten: 762
|
Ik zou eens goed naar die buzzerbars kijken en je dan nogmaals afvragen of je daar daadwerkelijk mee wilt gaan vissen? |
Don't forget to smell the roses along the way... |
|
|
|
|
hartstikke bedankt voor alle reacties, ik heb nog wel even want als ik mijn loon heb koop ik pas wat... Maar ik ga denk ik toch voor de rodpod want daar mee kan ik op plekken vissen waar de bodem harder is.Tijdens de feestdagen kan ik dan gewoon een mooi setje bansticks en buzzerbars vragen
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.