50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Ik heb deze tent vorig jaar in engeland gekocht. En heb daar ook een vertegenwoordiger gesproken van fox. Die beaamde dat er behoorlijk wat fouten waren in de voorgaande reeks(easy dome) Met deze nieuwe lijn is fox back in the game zei hij Try it you won't be sorry. Omdat ik zat te twijfelen tussen de fox en de aqua M3 Heb toen een deal met hem kunnen maken niet goed geld terug. Nou moet ik zeggen dat ze echt back in the game zijn deze tent is zeer solide en een kopie van de aqua M3 alleen is deze echt helemaal compleet. clear window frame support en mozi front het zit er allemaal bij voordeel staat stevig v-tec doek(aquatexx) voor 1 persoons ruimte genoeg 2,9m breed 2,3 m diep ruime stevige tas (eindelijk) nadeel Niet super dik grondzeil maar wel mooi passend Prijs overwrap bevat geen clearwindow Bewerkt door de gebruiker maandag 26 april 2010 08:35:04(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Ja, ik vind deze bivvy echt super compleet! Echt een kopie maar dan ben je wel klaar. Hoe veel dunner is het grondzeil dan? Op de afbeelding ziet hij er hetzelfde uit als de MK3
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 11-1-2010(UTC) Berichten: 337
|
|
Gr Henk de platte koning. |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Ja, zeker weten. Hij is ook ruimer dan mijn MK2
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
128fs31818 hele mooie tent ron, super |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 28-12-2009(UTC) Berichten: 239
|
Lijkt me echt een super tent!! |
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 15-2-2010(UTC) Berichten: 207
Bedankjes: 1 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Absoluut een mooie tent. Ieder merk heeft dit model tent zo langzamerhand wel in het pakket. Er is ook een twee persoonsversie van. Qua details absoluut interessant om op te letten. |
Linkloos |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 294
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Hallo,
Hoe snel (of langzaam) zet je deze tent op?
Groet. Theo
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
ik heb deze tent ook...... staat echt binnen 5 minuten!!! super tent alleen even een vraag over de achterste 3 haringen in het midden van de tent moeten die recht tegen over elkaar staan of in een hoek? snap dr niks van haha steeds staat de tent iets scheef zeg maar ivm het grondzeil Bewerkt door de gebruiker zondag 8 augustus 2010 11:38:24(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
die moet in een punt staan zeg maar
ik laat altijd me grondzeil er in zitten maak hem alleen bij de verbindingsstukken los
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.