15 ponder Lid sinds: 5-4-2010(UTC) Berichten: 165
|
........................ met je verjaardag (gisteren) en het halen van je rijbewijs vandaag!
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
gefeliciteerd inderdaad met beide!
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Gefeliciteerd Loede!!
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
bliss whahahahaha helemaal geweldig ouwe me week kan niet meer stuk!!!!! jarig, weekend en nog leuker me rijbewijs!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dennis zie je vanavond kerel trekken we is effe een paar biggen eruit en voor de rest HARTELIJK BEDANKT!!!!!! whoeiiiiiiiiiiiiiiiiiii Bewerkt door de gebruiker dinsdag 27 april 2010 19:37:45(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 11-1-2010(UTC) Berichten: 337
|
mooi weekje dan voor je .....gefeliciteerd |
Gr Henk de platte koning. |
|
|
|
|
hey henk jazeker een mooie week bedankt! |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
gefeliciteerd verjaardag en het halen van je rijbewijs(hierdoor komen numeer wateren binnen bereik) |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
|
hey steef bedankt en jazeker zeker kan niet wachten tot ik dat pasje woensdag in de handen heb haha |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
bigfish hey loedel helemaal te gek, van harte nog met je verjaardag en proficiat met het behalen van je rijbewijs. helemaal goed nu kun je overal komen om te vissen. just_cuz_1 |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.