CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
CarpNews
»
review nieuwe boilie (hydro pro)
35 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 835
|
een revieuw van onze nieuwe boilie die je op carp 2013 zal kunnen aankopen of in tussen tijd word je mischien wel de winnaar van een hydro pro pakket door simpel weg de facebookpagina te "liken" , iedere zaterdag wint er iemand een pakket , grtzz http://www.carpfishingne...its-hydroboilie-review-3 |
if you pay peanuts you catch monckey's ................ |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
Leuke aktie b |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 22-10-2012(UTC) Berichten: 263
Bedankjes: 1 keer
|
schijnt een zeer goeie bol te zijn, zijn al vele mooie vissen mee gevangen hoorde ik van bart spruijt |
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 835
|
ja wat bart je vertelde is zeker geen gelul , ikzelf zat met een vis die ik al eindje wou vangen , een hele oude spiegel toevallig was dit de eerste die ik op de mat mocht verwelkomen , is zeker een bol die veel mensen hun wensen zal vervullen grtzz |
if you pay peanuts you catch monckey's ................ |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
carpfigter schreef:ja wat bart je vertelde is zeker geen gelul , ikzelf zat met een vis die ik al eindje wou vangen , een hele oude spiegel toevallig was dit de eerste die ik op de mat mocht verwelkomen , is zeker een bol die veel mensen hun wensen zal vervullen grtzz niet om de bol af te zeiken totaal niet t zal best een goeie bol zijn maar hoe verklaar je dat t de bol was die t hem deed? was het niet stiekem een 'gelukje' en had de vis ook niet de garlic rr van proline gepakt ofzo??? begrijp me niet verkeerd he ik val je niet aan maar ik vroeg mij dit zo af |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Sorry Jurgen maar dit is spam! Ik zal het topic dan ook sluiten.
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
CarpNews
»
review nieuwe boilie (hydro pro)
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.