15 ponder Lid sinds: 8-7-2012(UTC) Berichten: 123
|
Het was 160 euro voor de overwrap dacht ik toen ik het omrekende, de prijs staat in british pounds op de Facebookpagina van Fox international
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
Ron van Houtum schreef:in duidland 350 Dat is meer dan dat ik had verwacht |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Voor mij zal alleen de wrap van belang zijn. Denk toch wel dat het een goede investering is.... Ik ben erg tevreden over de supa. Met wrap kun je hem het hele jaar gebruiken.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 8-7-2012(UTC) Berichten: 123
|
Erwin schreef:Voor mij zal alleen de wrap van belang zijn. Denk toch wel dat het een goede investering is.... Ik ben erg tevreden over de supa. Met wrap kun je hem het hele jaar gebruiken. Ik ook maar vind je persoonlijk 160 niet wat veel? Of is het een goede prijs denk je? Grtz
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 2-1-2011(UTC) Berichten: 956
Bedankjes: 1 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
160 valt wel mee, ga hem zeker halen, gek van die muggen in de zomer en koude wind in de tent |
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
Dus de wrap is duurder dan de brolly zelf? Hij is wel erg mooi hoor. Zit nog te twijfelen. Zag de shelter met ribben van JRC, is ook mooi en ruim. Tja, even een twijfelmomentje. |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Volgens mij zijn beide even duur Ronald
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
de supa brolly hebben we voor 139 hier |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 27-5-2011(UTC) Berichten: 25
|
De wrap is nog niet geleverd in nederland door Fox begreep ik. Mocht die op de visma te krijgen zijn dan hoor ik het graag ;-)
|
|
|
|
|
volgens paddy is hij nog niet te krijgen op de visma, zijn zijn de eerste die hem binnen krijgen |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 24-12-2010(UTC) Berichten: 462
Bedankjes: 4 keer Is 12 keer bedankt in 10 post(s)
|
Ron van Houtum schreef:in duidland 350 duidland..waar ligt dat? d |
Courage, above all things, is the first quality of a warrior.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
waar je duiden een daalder waard zijn whahahaha
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.