5 ponder Lid sinds: 9-9-2011(UTC) Berichten: 46
Bedankjes: 1 keer
|
hoe lang blijven ongekookte tijgernoten goed , heb er 20 kg van gekocht en nu dat de dagen kouder worden vraag ik me af of ze nog goed blijven tot het terug warmer wordt , Grtz b
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
kan je rustig een jaar bewaren hoor |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-7-2011(UTC) Berichten: 790
Bedankjes: 3 keer Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
|
wel in een afgesloten ton.Ik heb zelf een regentonnetje van 30 liter |
Vissen kost je vrienden,vrienden kosten je vissen |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
Wanneer je ze droog wegzet, kan je ze over twee jaar nog gebruiken. Ik heb twee jaar oude tijgers gekookt en voor de slijmliefhebber... je kon er bijna blokjes van snijden. Voor het voeren moest ik ze even spoelen, omdat het anders als een grote klont te water ging. Roken prima, en ze werden gegeten ook. Ze hebben al die tijd in een open zak in de schuur gelegen, maar wanneer je ze af kunt sluiten is het wel beter i.v.m. muizen en ander ongedierte.
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 9-9-2011(UTC) Berichten: 46
Bedankjes: 1 keer
|
nu extra vraagje kan je op koude dagen goed vangen op tijgernootjes of toch beter boulies gebruiken grtz
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 26-2-2012(UTC) Berichten: 495
Bedankjes: 1 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Dit jaar in Februari goede resultaten geboekt met de tijgernootjes
|
Geniet en drink met je maten! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 18-7-2010(UTC) Berichten: 443
|
in de winter werken lichtverteerbaren (kleine) boilies ook goed! |
behandel iedere karper met respect! |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
reinout schreef:nu extra vraagje kan je op koude dagen goed vangen op tijgernootjes of toch beter boulies gebruiken grtz
je kunt ook in de winter goed met tijgernoten vissen. Je moet er alleen rekening mee houden dat tijgernoten heel snel verzadigen en je daarom heel beperkt moet voeren. Een handje tijgers of een single tijger met hennep erbij kan fantastisch werken!
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.