20 ponder Lid sinds: 22-10-2012(UTC) Berichten: 263
Bedankjes: 1 keer
|
vist iemand van jullie nog weleens met kaas of gekookte aardappelen of andere (ouderwetse) aassoorten ?
ik ben namelijk van plan om deze aassoorten weer eens toe te passen op mijn visserij.
ik hoor het graag van jullie.
Ps: tips zijn altijd welkom
groeten jakob |
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 9-9-2011(UTC) Berichten: 46
|
met mayo of mosterd heerlijk , en nu serieus heel zelden maar met aardappelen is het veel goedkoper om te voeren . voeren = karper
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
en voeren met aardappel is verboden............ maar ik heb met een krieltje aan de hair wel leuke resultaten geboekt |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 22-10-2012(UTC) Berichten: 263
|
is dat verboden ja ? nooit geweten wellicht dan maar met de kaas aan de gang b ik zat zelf te denken aan een blokje kaas met een ananas pop upje erop. moet toch vis opleveren zou je zeggen. we zullen zien, je hoort het resultaat nog wel. groeten |
|
|
|
|
|
hier is het verboden in ieder geval ( zwolle ) weet niet hoe de regels bij jullie zijn |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 6-4-2011(UTC) Berichten: 1.053
Bedankjes: 10 keer Is 25 keer bedankt in 22 post(s)
|
Het is in elk geval niet aanbevolen om "grote hoeveelheden" aardappel te voeren, want als het niet opgegeten wordt dan rot het weg en bij dat rottingsproces komen er aardig wat zeer schadelijke stoffen in het water. Met alle gevolgen van dien!
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 21-10-2012(UTC) Berichten: 15
|
Gekookte rozeval aardappeltjes, met de schil er nog aan en dan in kleine stukken snijden. Rozeval is een vrij smakelijke aardappel, en dat huidje geeft het een leuk kleurtje Leuk om is te proberen bij het penvissen. |
Groetjes Mario |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Ja, ik wist ook niet dan het verboden was. Ik heb eerder ook wel eens krieltjes gebruikt. Gemakkelijk en het werkt prachtig
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-11-2010(UTC) Berichten: 533
Bedankjes: 27 keer Is 4 keer bedankt in 3 post(s)
|
Yep, dat verbod is mij ook volledig onbekent... koken in de schil, beetje suiker erbij... werkt instant nog steeds. Mvg Erwin |
Van de passie voor het karpervissen mijn werk gemaakt... |
|
|
|
|
Erwin schreef:Ja, ik wist ook niet dan het verboden was. Ik heb eerder ook wel eens krieltjes gebruikt. Gemakkelijk en het werkt prachtig staat in je groene boekje als het goed is erwin, verboden te voeren met aardappel. maar 1 krieltje aan de hair mag geloof ik wel |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.