logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

2 Pagina's12>
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
king  
#1 Gepost : zondag 28 oktober 2012 18:42:40(UTC)
king

10 ponder

beste karper fanaten Like

ik ben aan het overwegen om een nieuwe set van 3 molens te kopen , namelijk de shimano lc's big baitrunner.
heeft er iemand ervaring met deze molen ??

negatieve en positieve opmerkingen erover zijn zeer welkom

mvg

Bewerkt door de gebruiker woensdag 31 oktober 2012 16:56:21(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Sponsor
kuijsje2012  
#2 Gepost : zondag 28 oktober 2012 19:04:18(UTC)
kuijsje2012

20 ponder

Bedankjes: 1 keer
ik vind het zeer fijne molens, echter vis ik zelf tegenwoordig zonder baitrunner vandaar dat ik ze heb weggedaan, maar wel zeer degelijke molens en niet kapot te krijgen, bovendien voor de afstandvisserij zeer goed bruikbaar met een grote spoelcapaciteit.

momenteel heb ik de daiwa windcast x 5000 LD ook aan te raden. draaien zeer fijn en ook voor de afstand visserij.

maarja het is maar wat je zelf fijn vind.

groeten
http://643859649545125642.weebly.com/

wie het kléne niej eert is de gróte niej weert

griend  
#3 Gepost : zondag 28 oktober 2012 20:42:50(UTC)
griend

50 ponder

Bedankjes: 10 keer
Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
Het oude of het nieuwe model lc.
Wind op de kant is vis in de hand.

griend  
#4 Gepost : zondag 28 oktober 2012 21:22:52(UTC)
griend

50 ponder

Bedankjes: 10 keer
Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
Het oude model LC hebben zich bewezen na al die jaren gewoon een goede molen.
Het nieuwe model LC daar weet ik nog niks van maar ik denk dat die niet minder is als het oude model.
Wind op de kant is vis in de hand.

PatricS  
#5 Gepost : zondag 28 oktober 2012 21:51:36(UTC)
PatricS

30 ponder

Man
Nederland

Bedankjes: 7 keer
Is 8 keer bedankt in 6 post(s)
Ik heb het nieuwe model. De medium versie.
Heb ze nu 1 seizoen en in diverse omstandigheden getest. Resultaal is helemaal top.

Grote spoel, baitrummer achterop en slip voorop. Ze draaien de lijn super netjes op.

De medium heb ik onder mijn century 2,75 lbs armalite hengels zitten. Dit zijn wat zachtere stokken dan doorgaanse 2,75lbs. En dus moeten de molens niet te zwaar zijn. In dit geval voelen de molens goed aan. Dus ook voor de lichtere hengels zijn de lc nu ook te koop.

Ik vond het oude model wat te zwaar onder deze hengels (die heb je niet in medium versie).

Eindconclusie als je ze mooi vind (zoals ik) en je wil goede molens dan zou ik deze aanraden
PatricS heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
IMG321.jpg
Groeten Patric

-Tijgernoten-
http://patricskarper.blogspot.nl/
king  
#6 Gepost : maandag 29 oktober 2012 00:06:29(UTC)
king

10 ponder

PatricS schreef:
Ik heb het nieuwe model. De medium versie.
Heb ze nu 1 seizoen en in diverse omstandigheden getest. Resultaal is helemaal top.

Grote spoel, baitrummer achterop en slip voorop. Ze draaien de lijn super netjes op.

De medium heb ik onder mijn century 2,75 lbs armalite hengels zitten. Dit zijn wat zachtere stokken dan doorgaanse 2,75lbs. En dus moeten de molens niet te zwaar zijn. In dit geval voelen de molens goed aan. Dus ook voor de lichtere hengels zijn de lc nu ook te koop.

Ik vond het oude model wat te zwaar onder deze hengels (die heb je niet in medium versie).

Eindconclusie als je ze mooi vind (zoals ik) en je wil goede molens dan zou ik deze aanraden

mooie foto van de molens .

bij mij moeten ze onder nash entity hengels 3.0 lb
ik ga de grote versie kopen denk ik .
heb nu nog 3 baitrunners 4500B , die zijn dringend aan vervanging toe.
wou eerst overstappen naar daiwa molens maar ben altijd tevreden geweest van men shimano's die waarom eigenlijk veranderen denk ik dan

PatricS  
#7 Gepost : maandag 29 oktober 2012 00:21:02(UTC)
PatricS

30 ponder

Man
Nederland

Ik heb ook gekeken naar daiwa. Maar ik vind ze gewoon niet zo mooi. Behalve de Infinity, maar die zaten boven mijn budget.

Shimano heeft mij ook nooit in de steek gelaten vroeger! Ik ben niet perse merkvast maar voor zo'n uitgave wil ik wel een beetje zekerheid.
En shimano geeft mij die. Zal daiwa zeker niet onder doen maar daar heb ik geen ervaring mee.

Die entty gaan wel goed uitpakken met de big-one dat komt zeker goed.

Succes man!

Ps. Van de prijs kan vaak wel wat af als je er 3 koopt. De kostprijs voor winkels ligt geloof ik op €125,- per stuk
Groeten Patric

-Tijgernoten-
king  
#8 Gepost : maandag 29 oktober 2012 16:32:32(UTC)
king

10 ponder

PatricS schreef:
Ik heb ook gekeken naar daiwa. Maar ik vind ze gewoon niet zo mooi. Behalve de Infinity, maar die zaten boven mijn budget.

Shimano heeft mij ook nooit in de steek gelaten vroeger! Ik ben niet perse merkvast maar voor zo'n uitgave wil ik wel een beetje zekerheid.
En shimano geeft mij die. Zal daiwa zeker niet onder doen maar daar heb ik geen ervaring mee.

Die entty gaan wel goed uitpakken met de big-one dat komt zeker goed.

Succes man!

Ps. Van de prijs kan vaak wel wat af als je er 3 koopt. De kostprijs voor winkels ligt geloof ik op €125,- per stuk

idd bij mij hetzelfde verhaal ben altijd tevreden van shimano geweest daarom verander ik niet graag
bedankt voor de tip 125 euro per stuk in aankoop Verdrietig amai die verdienen er nogal een aardige duit op per molen.
dan ga ik zeker eens proberen te onderhandelen

groetjes
PatricS  
#9 Gepost : maandag 29 oktober 2012 22:33:06(UTC)
PatricS

30 ponder

Man
Nederland

Dat is voor de medium! De big is uiteraard iets duurdeRKnipoog
Groeten Patric

-Tijgernoten-
visser01  
#10 Gepost : dinsdag 30 oktober 2012 20:47:23(UTC)
visser01

15 ponder

TOPmolens,enigste nadeel erg zwaar in vgl met andere molens
ga vissen als ze bijten!
SPEEDCARP!!!
king  
#11 Gepost : dinsdag 30 oktober 2012 21:41:44(UTC)
king

10 ponder

ik heb gezien op markerworld bieden ze ze aan voor een degelijke prijs vind ik .
3 stuks voor 495 euro
kdenk dat ik ze in de loop van volgende week ga bestellen
miss dat ze nog iets aan de prijs willen doen , je weet het nooit

grtjs

Bewerkt door de gebruiker dinsdag 30 oktober 2012 21:45:30(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Erwin Krijgsman  
#12 Gepost : dinsdag 30 oktober 2012 23:05:05(UTC)
Erwin Krijgsman

25 ponder

Bedankjes: 27 keer
Is 4 keer bedankt in 3 post(s)
Wanneer je die verhalen van 125 euro gelooft kun je het altijd proberen.
Houd je nog wel even rekening met 21% BTW wat over dit verkoopbedrag afgedragen moet worden.
Ze zijn momenteel op voorraad...

Mvg ErwinAngel

Bewerkt door de gebruiker dinsdag 30 oktober 2012 23:05:48(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Van de passie voor het karpervissen mijn werk gemaakt...
PatricS  
#13 Gepost : woensdag 31 oktober 2012 12:21:27(UTC)
PatricS

30 ponder

Man
Nederland

Heb voor 3x shimano lc medium (nieuwe model) toch echt 427,50 betaald. Dus dat is 142,50 pst. Denk dat "de verhalen" niet ver naast de waarheid liggen. Maar misschien alleen als de inkoper groot inkoopt. Daar heb ik me niet in verdiept, maar ik heb de bon wel!

Was inderdaad wel met 19% BTW

Probeer een medevisser te helpen dat hij niet de max + een beetje gaat betalen voor zijn al dure hobby.
Dus een beetje goed zoeken kan lonen.

PS. Ik zeg ook niet dat jou 160 per molen te duur is!
Ik heb dezelfde molens alleen ook ergens voor 190,- pst zien liggen. (betreft de medium versie) En dat is naar mij menig te duur.

Bewerkt door de gebruiker woensdag 31 oktober 2012 12:55:59(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Groeten Patric

-Tijgernoten-
Erwin Krijgsman  
#14 Gepost : woensdag 31 oktober 2012 13:51:46(UTC)
Erwin Krijgsman

25 ponder

Bedankjes: 27 keer
Is 4 keer bedankt in 3 post(s)
Jij hebt het over de medium en King heeft het over de Big.... Dat bedrijf waar jij de Med. gekocht hebt (denk te weten over wie het gaat en daar staan ze nu weer dapper voor 189 en 199ps !!!) heeft dat weekend het verlies geaccepteerd.... hun probleem, jouw geluk. Ga hier even niet in discussie wie er op jaarbasis meer koopt/verkoopt van deze molens. Wij hebben ze in elk geval beiden op voorraad en dat kan niet iedereen zeggen...

Mvg ErwinAngel

Oh ja, ze worden ook nog gratis verstuurd.
Van de passie voor het karpervissen mijn werk gemaakt...
PatricS  
#15 Gepost : woensdag 31 oktober 2012 14:06:22(UTC)
PatricS

30 ponder

Man
Nederland

Erwin Krijgsman schreef:
Jij hebt het over de medium en King heeft het over de Big.... Dat bedrijf waar jij de Med. gekocht hebt (denk te weten over wie het gaat en daar staan ze nu weer dapper voor 189 en 199ps !!!) heeft dat weekend het verlies geaccepteerd.... hun probleem, jouw geluk. Ga hier even niet in discussie wie er op jaarbasis meer koopt/verkoopt van deze molens. Wij hebben ze in elk geval beiden op voorraad en dat kan niet iedereen zeggen...

Mvg ErwinAngel

Oh ja, ze worden ook nog gratis verstuurd.

Ja dat ik het over de medium heb staat al in mijn eerste bericht.

Dat ze het "dapper" te koop hebben staan bij dat bedrijf heb ik het niet over. (beetje rare ondertoon bij het woord "dapper" ).
Gelukkig heb je ze op voorraad liggen voor de klant. En gratis versturen is zeker netjes.

Succes!

Bewerkt door de gebruiker woensdag 31 oktober 2012 14:08:09(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Groeten Patric

-Tijgernoten-
king  
#16 Gepost : woensdag 31 oktober 2012 17:10:12(UTC)
king

10 ponder

idd patrick heel juist wat je zegt , als je een beetje rondkijkt kun je een aardige cent besparen .
kdenk nu maar even aan bv : hengelsport geleen daar staan de big baitrunners aan 199 euro geprijsd .
bv bij marker world bespaar je zo al snel 100 euro op een setje van 3 stuks . 100 euro hebben of niet hebben is een groot verschil Breede lach

vorige week heb ik nog iets geplaatst hier op het forum van "welke beetmelders" . had dan toch na jullie advies besloten om de delkims txi plus aan te schaffen . kwou ze dus in eerste instantie ook bestellen bij markerworld , maar men vriendin was me al te snel af en was ze achter men rug gaan kopen in geleen voor men verjaardag .
een super cadeau maar wel ruim 100 euro meer betaald , maar kon zij niet weten natuurlijk.

betalen moet je natuurlijk overal , maar hoeveel hangt ervan af hoeveel moeite wil je doen om wat rond te kijken |_Blij

@Erwin , goed dat je ze op voorraad hebt kzal je volgende week contacteren om mijn bestelling te plaatsen .

mvg Ron

PatricS  
#17 Gepost : woensdag 31 oktober 2012 17:18:34(UTC)
PatricS

30 ponder

Man
Nederland

Zo is het maar net Ron Like.

Succes ermee. De molens zijn super en in mijn ogen zeker geen miskoop!
Groeten Patric

-Tijgernoten-
visser01  
#18 Gepost : woensdag 31 oktober 2012 18:03:02(UTC)
visser01

15 ponder

http://www.fishing.be/we...bq=&sort=&updwn=
goeie winkel en scherpe prijzen toch,natuurlijk via internet vaak goedkoper maar lastig met de garantie
grtss visser
ga vissen als ze bijten!
SPEEDCARP!!!
PatricS  
#19 Gepost : zaterdag 3 november 2012 10:41:55(UTC)
PatricS

30 ponder

Man
Nederland

Groeten Patric

-Tijgernoten-
king  
#20 Gepost : zaterdag 3 november 2012 12:15:35(UTC)
king

10 ponder

PatricS schreef:
http://www.carpfeeling.com/forum/yaf_postst7217_3-x-Shimano-longcast-medium-xta-nieuw.aspx

khad de advertentie ook al gezien is een goede deal , moest ik mediums aan het zoeken zijn zou ik niet aarzelen .
maar kga toch voor de big one's gaan Like
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest (5)
2 Pagina's12>
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.