logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

3 Pagina's<123
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Marc  
#41 Gepost : woensdag 15 augustus 2012 22:39:51(UTC)
Marc

20 ponder

Afgelopen weekend op een nieuwe stek nog wel wat mogen meemaken, na twee weken voeren op een stek op een 70 meter van een grote viaduct zou het gaan gebeuren!..
Bij aankomst begon het al lekker, staan er 3 gasten te voetballen onder het viaduct, van 18.30 uur tot een uur of 10 een onafgebroken geknal van de bal tegen de pijlers van de brug...

Na enkele uren toch echt wel zenuwslopend...maar aah ze gaan!..wat een rust..heerlijk, en dat wel 15 minuten lang!, want toen kwam er een race-motor een half uurtje burn-outs maken onder de brug..heerlijk wat galmt zo'n race monster onder een viaduct..tegen elfen werd het rustig.. geen voetballers geen motor...zelfs enkele rietpiepers waren weer uit hun schuilplaats gekomen..

Tegen 12en lekker in de zak...00.15uur een auto onder de brug..motor uit..en even stil, maar schijnbaar te warm in de auto dus werd de vrijpartij tegen de auto en op de motorkap voortgezet...zucht.. denk dat duurt nooit lang maar Romeo en Julliet hielden het toch een ruim half uur vol!..chapaeu!..

Vervolgens rijden ze weg en kan ik eindelijk rustig slapen..aahh heerlijk...

TikTikTikTik...what the F.!..wat nu weer?..blik op mijn horloge geeft 2.30uur aan, wat is dat nu weer voor getik??..de stalen kogels in spuitbussen van enkele graffitie artiesten..

Nog overwogen om de politie te bellen..wow tweestrijd..bellen of niet bellen?..ik ben zelf ook niet altijd even netjes op het spoor gebleven en een korte reputatie als graffitie artist is mij ook niet vreemd!..maar een gerechtelijke gang, en na een boete/schoonmaakkosten van 15.000 gulden kwam hier snel een eind aan...niet gebeld dus..

Tegen 4.15 waren ze klaar, en na een snelle blik op het "werk" van de artiesten, had ik toch beter de politie gebeld!..het zag er niet uit..haha

Duzz..de nieuwe stek wordt bij deze opgeheven, ik stel toch prijs op wat nachtrust (alleen onderbroken door een run!) en ik krijg het idee dat ik dat bij deze viaduct niet ga krijgen!..

grt Marc

Bewerkt door de gebruiker woensdag 15 augustus 2012 22:41:22(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Als iedereen het anders doet, doen we allemaal hetzelfde.....
PascalP  
#42 Gepost : woensdag 15 augustus 2012 22:46:55(UTC)
PascalP

30 ponder

Nederland

das idd een ergerlijke rotsessie geweest lijkt me zo....
Het maakt niet uit groot of klein,
als ze maar mooi zijn
griend  
#43 Gepost : woensdag 15 augustus 2012 23:02:14(UTC)
griend

50 ponder

Bedankjes: 10 keer
Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
Zo Marc dan heb jij je broekzakken we vol van zo nachtje misschien is het najaar met slecht weer wat rustiger met bezoekers kan je het altijd nog eens proberen .
Succes met het zoeken van een nieuwe stek.
Wind op de kant is vis in de hand.

Lebbes  
#44 Gepost : woensdag 15 augustus 2012 23:19:33(UTC)
Lebbes

10 ponder

@ maarten 1977
Ik heb je verhaal nou minsten 10 keer gelezen en ik blijf het telkens een ziek verhaal vinden.
(0.o)
Schub: 1
Zeelt: 1
Brasem: 2
Blank: 9
luuk heesters  
#45 Gepost : vrijdag 17 augustus 2012 21:20:29(UTC)
luuk heesters

15 ponder

mijn vreemdste ervaring was vorig jaar dat ik smorgens wakker werd en erachter kwam dat mijn hengels weg waren.
Sjoerd Stins  
#46 Gepost : zaterdag 18 augustus 2012 11:41:02(UTC)
Sjoerd Stins

15 ponder

luuk heesters schreef:
mijn vreemdste ervaring was vorig jaar dat ik smorgens wakker werd en erachter kwam dat mijn hengels weg waren.

Das ook niet prettig volgens mij
David v. Z  
#47 Gepost : zaterdag 18 augustus 2012 12:01:52(UTC)
David v. Z

25 ponder

Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
nee lijkt mij ook niet en korda heeft gelijk een manier gevonden om daar weer op in te spelen en geld te verdienen: Korda Kover, verzekeringen voor je spullen
gooi je problemen uit, vang je dromen.
monstercarps  
#48 Gepost : dinsdag 21 augustus 2012 18:26:28(UTC)
monstercarps

30 ponder

We zaten een keer met zijn 2en op een klein watertje te nachtvissen. Snachts kregen we 3 piepjes maar zijn niet gaan kijken en de volgende ochtend toen ik going kijken lagen alle 5 de lijnen door elkaar, de linker lag rechts de rechter lag links de ene zat weer heel ergens anders maaar toch hebben we geen run gehadDus... nogsteeds een raadsel....
En in Frankrijk had mijn maat carpteamzhz elke keer een paar piejes op zijn rechter hengel en elke keer was de hair eraf. Wij dachten aan kreefjes maar toen we na 3 dagen opeens een run kregen en toen krijsde een dikke muskusrat het uit. We hadden hem nog binnengehaald maar kregen hem niet over de rietkraag getrokken. Dat gekrijs hoorde je aan de overkant van het water zelfs nog.
En ook in Frankrijk zaten andere jongens in een huisje aan het water. Ze hadden altijd hun slippers en schoenen voor de deur staan. opeens hoorde wij vanaf onze stek iemand schreeuwen. Wij kijken en kwam die gozer op ze bloten voeten over een pad met scherpe stenen gerend. Hij zei dat zijn slippers gestolen waren door een vos. Wij geloofde het niet totdat we de andere kant op rende. En jahoor daar vonden we zijn slippers 200 meter verder. Later die avond kwamen ze ook bij ons langs maar ze steelde niks
Keep it simple...
Erwin  
#49 Gepost : woensdag 22 augustus 2012 13:12:44(UTC)
Erwin

CarpFeeling Crew

Man
Nederland

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Hahaha... Leuke verhalen!

Hier een verhaal van mijn kant. Dit komt uit een veeeel ouder topic maar het past hier leuk onder:

De polder, the story

Het was een prachtige voorjaarsdag en daarom besloten twee maten en ik een heerlijk nachtje in de polder door te brengen. Het nachtvis seizoen was nog niet geopend dus was het zaak een mooie beschutte plek op te zoeken. Een plek waar niemand ons zou kunnen vinden.
Na een rit van een half uur outdoor zaten we heel diep in het bos langs een kanaal. Een fantastische plek, omgeven door natuur, rust en veel karper!!

Snel de hengels uit, voeren en al snel vielen de beten met regelmaat. Allemaal mooie, sterke karpers tussen de 10 en 18 pond. De avond viel en zo zaten we heerlijk met z'n drieën na te praten over de vangsten, koetjes en kalfjes enz. Toen plots........ er een auto tergend langzaam kwam aanrijden...... 'hoe kan dat nou...we zitten in the middle of nowhere!' 'vlug, lampen uit, misschien is het BOA!' De auto naderde langzaam en bleef boven aan de dijk naast ons stil staan. We hielden onze adem in. De auto bleef met een ronkende motor stilstaan.......Na een minuut reed hij heel rustig verder het bos in. Gelukkig, ik denk dat hij ons niet heeft gezien.
50 meter verder stopte de auto en werd het portier geopend......de motor liep nog. Uit het niets, hoor de we een oerkreet die werkelijk door merg en been ging! Daar zaten we dan, drie bibberende knaapjes van een jaar of 18 met een brok in onze keel ter grootte van een bloemkool. In mijn linkerhand een busje pepperspray en in mijn rechter gebalde vuist een maclight...'Wat moeten we doen.....ssstttt....wat was het??' Plots hoorde we het weer. De oerkreet galmde over het water... 'wat is het in godsnaam?? Wat moeten we doen? Moeten we kijken? Wordt daar iemand afgeslacht?' Voorzichtig ging de rits van de tent open. Met gedoofd licht en bewapend met alles wat voorradig was slopen we voorzichtig de kant op waar we het geluid vandaan hoorde komen......
Plots hoorde we het portier weer dichtslaan. Heel langzaam reed de auto terug en naderde onze tent. 'Snel, terug, we kunnen zo altijd nog kijken zei een maat van me....' Met twee flinke stappen terug zaten we weer in de tent. De auto stopte weer, ter hoogte van de tent. "Wat moeten we doen? Moeten we op de auto afsprinten en kijken wat voor moorddorstig figuur erin zin? Moeten we wachten en kijken wat er gebeurt? Dan kijken we later wel...." Veel tijd hadden we niet, omdat de auto langzaam wegreed........en het was weer stil....heel erg stil...te stil?

We liepen zachtjes naar buiten. De gaslamp en koplampen gingen aan en met de schrik in de benen liepen we langzaam die kant op. Plots hoorde we het weer..."EEEEEHHHHHHHHH......EEEEEEHHHHHHHH......"

Maar......dit zijn bronzige herten merkte een maatje snugger op.......

Tuurlijk....het was de tijd van het jaar, dat herten heel veel geluid maken de hindes over te halen met hun te paren......God, wat had ik de schrik in de benen. De auto was van iemand die dit wist en ging spotten....

Ik zal het niet snel vergeten....want wat was ik geschrokken....

David v. Z  
#50 Gepost : woensdag 22 augustus 2012 13:20:11(UTC)
David v. Z

25 ponder

Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
hahaha leuk verhaal ErwinLike
gooi je problemen uit, vang je dromen.
ronald kingma  
#51 Gepost : woensdag 22 augustus 2012 14:56:28(UTC)
ronald kingma

CarpFeeling Crew

Man
Nederland

Bedankjes: 7 keer
Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
Vorige week van dinsdag op woensdag een nachtje gepakt met mijn mattie. Na 6 brasems van mijn kant werd er een zeelt gevangen door hem. Eindelijk eens wat anders dan zo'n slijmschijf. Ik zei nog tegen mijn mattie, maf dat we geen aanbeet krijgen van karper terwijl ze echt op de plek draaiden.

Eén hengel was beaast met tijgernoten en 1 met een mooi combi van dumbel met pop-up. De brasems werden steeds gevangen op de dumbel met pop-up en de tijgernoot deed helemaal niets. De kreeftjes waren blij met de boilie want af en toe konden zij ook even snoepen. Ik weet nog dat ik zei dat de tijgernootjes niet veel deden en toen kreeg ik een rare oploper op mijn hengel met tijgernootjes. De hanger strak tegen de hengel en toen weer niets. Ik stond erbij en dacht nog aan een lijnzwemmer. Ik gaf weer wat lijn en weer trok de hanger strak tegen de hengel. ik bedacht me niet en sloeg aan,....... een lompe beweging aan de andere kant van de lijn deed mij glimlachen. Like

Vis....................zei ik tegen mattie en begon de drill met de vis. Ik weet het niet dit kon wel weer een brasem zijn met karperaspiraties zei ik tegen mijn mattie. Echter éénmaal vlak aan de kant begon de vis als een gek te vechten en werd er meerdere malen lijn genomen van de spoel. Uiteindelijk keken we samen gespannen met onze hoofdlampjes naar het water waar het monster omhoog zou komen.................................we keken elkaar aan en beiden zeiden Huh?????? Dus... Dus... Dus...

Ik had een snoek gevangen van een dikke meter (ik had alle vissen met tanden)op tijgernootjes. Waarschijnlijk bewogen ze en heeft hij toegehapt, maar dat was schrikken en voor mij de raarste aanbeet tot nu toe.

Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
Jasperbuth  
#52 Gepost : donderdag 23 augustus 2012 10:56:39(UTC)
Jasperbuth

30 ponder

Ruud Gosselink schreef:
Gezellig hoor, een muziekje er bij.

+1
Vissen 2013: Zat
Zwaarste 2013: Veelste weinig kilo
luukcarp  
#53 Gepost : maandag 22 oktober 2012 09:06:11(UTC)
luukcarp

30 ponder

Bedankjes: 7 keer
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
ik ging met mijn vismaat een nachtje zitten
tijdens het eten kregen we allebei nonstop runs op alle hengels
steeds als we de hengel op pakte was het niets.
toen we gingen slapen kreeg ik een paar piepjes op mijn hengel
ik dacht is vast de wind maar het werd steeds erger mijn vismaat zij pak die hengel is op!
tot mijn verbazing komt er een brasem uit!terwijl mijn hengel nog steeds in het water lag
en de brasem gewoon spartelde aan de lijn dus de brasem is denk ik gewoon naar de kant gezwommen
en heb ik hem toen gepakt maar dit gebeurde 2x dus ik weet nog steeds niet wat het is geweest?
terwijl het al een jaar gelleden is

tight lines and wet nets
Luuk Zomerhuis
DylanCarp1  
#54 Gepost : vrijdag 26 oktober 2012 16:45:18(UTC)
DylanCarp1

10 ponder

Huhh... Huhh... het raarste wat ik mee heb gemaakt dat ik de vis terug aan het zetten was

en als ik weer wou in gooien lag de lijn tien meter weer in
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest (3)
3 Pagina's<123
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.