logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
jeffrey vergeer  
#1 Gepost : zondag 21 oktober 2012 22:24:11(UTC)
jeffrey vergeer

Nieuwe uitzetting

goedenavond mensen

is er toevallig iemand die mij iets meer zou kunnen vertellen over deze tent,kwam wat info tegen op het nieuws van carpfeeling.
dit schijnt een zeer simpel tentje te zijn met een opzet tijd van 90sec,zeer licht,en uitgerust met het zogenaamde stormforce material,nu zegt mij dit dus helemaal niets,maar ik neem aan dat dit dus weer een soort aquatex is,in een nieuw jasjeShhh ik ben al geruime tijd op zoek naar een aqualight van aqua,aangezien ik hier niet meer aan kan komen,ben ik op zoek gegaan naar een vervanger,de aerofast dus.
kan hem alleen in de UK bestellen,en dus niet zien,voelen of ruiken,voor dat ik hem bestel zou ik wel wat recente info willen weten van iemand die hem in gebruik heeft.

mvg jeffrey vergeer
Sponsor
Erwin  
#2 Gepost : maandag 22 oktober 2012 21:47:04(UTC)
Erwin

CarpFeeling Crew

Man
Nederland

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Ik heb hem zelf nog niet aan de waterkant gezien. Wel eens op een beurs. Misschien moet je het daar op mikken. Dan kun je hem aan de tand voelen.
jeffrey vergeer  
#3 Gepost : dinsdag 23 oktober 2012 23:36:36(UTC)
jeffrey vergeer

Nieuwe uitzetting

Erwin

Kun je mij toevallig wel vertellen,of dit doek een aquatex variant is,zit er sterk over te twijfelen om hem te bestellen.
Zal van de week eens bellen naar de winkel die ze levert,als dit inderdaad een aquatex variant doek is, dan is 122 euro geen geld.
Erwin alvast bedankt

Mvg jeffrey
Erwin  
#4 Gepost : woensdag 24 oktober 2012 10:24:18(UTC)
Erwin

CarpFeeling Crew

Man
Nederland

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Poehh... Dat zou ik je niet kunnen vertellen. Ik heb io hun website gekeken en ook daar is er niets over te vinden. Gemakshalve ga ik er daarom maar vanuit dat het geen aquatex is. Anders hadden ze dat er waarschijnlijk wel bij gezet...

Je kunt de vraag anders ook aan caveman zelf stellen. Hun e-mail staat namelijk op de website ([email protected])
JeroenD  
#5 Gepost : woensdag 24 oktober 2012 19:11:15(UTC)
JeroenD

30 ponder

Voor die prijs kan je wel vergeten dat het aquatex materiaal is, zou er in ieder geval niet vanuit gaan...
Don't forget to smell the roses along the way...
DavidT  
#6 Gepost : donderdag 25 oktober 2012 16:37:23(UTC)
DavidT

40 ponder

Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
Carbon Compact iets voor je?
Say hello to my little friend
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest (2)
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.