Nieuwe uitzetting Lid sinds: 17-10-2012(UTC) Berichten: 8
|
goedenavond mensen is er toevallig iemand die mij iets meer zou kunnen vertellen over deze tent,kwam wat info tegen op het nieuws van carpfeeling. dit schijnt een zeer simpel tentje te zijn met een opzet tijd van 90sec,zeer licht,en uitgerust met het zogenaamde stormforce material,nu zegt mij dit dus helemaal niets,maar ik neem aan dat dit dus weer een soort aquatex is,in een nieuw jasje ik ben al geruime tijd op zoek naar een aqualight van aqua,aangezien ik hier niet meer aan kan komen,ben ik op zoek gegaan naar een vervanger,de aerofast dus. kan hem alleen in de UK bestellen,en dus niet zien,voelen of ruiken,voor dat ik hem bestel zou ik wel wat recente info willen weten van iemand die hem in gebruik heeft. mvg jeffrey vergeer
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Ik heb hem zelf nog niet aan de waterkant gezien. Wel eens op een beurs. Misschien moet je het daar op mikken. Dan kun je hem aan de tand voelen.
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 17-10-2012(UTC) Berichten: 8
|
Erwin
Kun je mij toevallig wel vertellen,of dit doek een aquatex variant is,zit er sterk over te twijfelen om hem te bestellen. Zal van de week eens bellen naar de winkel die ze levert,als dit inderdaad een aquatex variant doek is, dan is 122 euro geen geld. Erwin alvast bedankt
Mvg jeffrey
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Poehh... Dat zou ik je niet kunnen vertellen. Ik heb io hun website gekeken en ook daar is er niets over te vinden. Gemakshalve ga ik er daarom maar vanuit dat het geen aquatex is. Anders hadden ze dat er waarschijnlijk wel bij gezet... Je kunt de vraag anders ook aan caveman zelf stellen. Hun e-mail staat namelijk op de website ( [email protected])
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-2-2011(UTC) Berichten: 762
|
Voor die prijs kan je wel vergeten dat het aquatex materiaal is, zou er in ieder geval niet vanuit gaan... |
Don't forget to smell the roses along the way... |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 1.050
Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
|
Carbon Compact iets voor je? |
Say hello to my little friend |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.