10 ponder Lid sinds: 13-7-2009(UTC) Berichten: 78
|
Ik heb hier een stukje gelezen over hydrolink. Zijn er nog meer mensen die dit gebruiken? Ervaringen? En waar is dit allemaal te koop?
Jochem
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 11-7-2009(UTC) Berichten: 72
|
Hallo Jochem, De winkeliers die dit product verkopen staan op www.allcarpproducts.nlZelf gebruik ik qua onderlijn matriaal niet anders. Niet alleen omdat wij het verdelen maar ook omdat het top spul is. Jochem IJmker schreef:Ik heb hier een stukje gelezen over hydrolink. Zijn er nog meer mensen die dit gebruiken? Ervaringen? En waar is dit allemaal te koop?
Jochem |
Groetjes
Reclin |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 13-7-2009(UTC) Berichten: 974
|
Ik ga Hydrolink ook zeker meer gebruiken. Erg veelzijdig product!
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 11-7-2009(UTC) Berichten: 260
|
zunnebeld zwolle heeft sinds een paar weken het assortiment van rig marole in de winkel hangen. persoonlijk heb ik al een paar leuke onderlijnen meegeknopt. wat je zeker een keer moet proberen is de camh20 een super lijntje Bewerkt door de gebruiker dinsdag 10 november 2009 10:57:34(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Ik ben ook echt super te spreken over deze producten. Erg vernieuwend en voor vele doeleinden in te zetten. Jammer dat ze in Nederland nog niet zo bekend zijn.
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 11-7-2009(UTC) Berichten: 72
|
Erwin schreef:Ik ben ook echt super te spreken over deze producten. Erg vernieuwend en voor vele doeleinden in te zetten. Jammer dat ze in Nederland nog niet zo bekend zijn. We zijn druk bezig en doen ons best |
Groetjes
Reclin |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.