logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

3 Pagina's<123>
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Mister X  
#21 Gepost : vrijdag 13 juli 2012 21:31:14(UTC)
Mister X

50 ponder

Bepaalde moleculen kunnen een trigger zijn, wat karpers kan doen aanzetten tot azen.
Komt voort uit de voedselindustrie, een uitgebalanceerde boilie met de juiste stoffen
kan heel goed scoren! Niet voor niets dat wij niet kunnen tippen, aan wetenschappelijk
kant & klaar gesleutelde boilies! Helaas worden deze stoffen bijna niet los verkocht
fabrikanten kunnen hier van profiteren. Maar goed met een beetje kenneis & verstand
kan je heel ver komen. Bedenk wat wij niet horen lezen of zien "undercover vissers"
(hangen niets aan de grote klok). Goed back on topic stel in dat goedje van korda
goo zitten deze stoffen verwerkt? De karpers zijn/haar receptoren pikken dat op,
"ligt je voer voor spek en bonen" Kan je net zo goed met een stick vissen zonder een
voer bedje! Vergeet niet wat in het water ligt geeft ook een signaal af, meestel wel
voldoende. Het kan wel zijn dat jou aas met bijvoorbeeld korda goo, sneller opvalt.

Mijn onderbuikgevoel zegt mij weer het zoveelste wonder middel! Krijg het idee dat
fabrikanten ons hitech laten vissen. Vervolgens vangen wij niets meer, vangen zij
met een zakje manden of blikje maas alles wat los en vast zit! Kortom gebruik jullie
verstand het is en blijft vissen. Met mijn loon kan ik nooit mee gaan in deze rage Knipoog

Bewerkt door de gebruiker vrijdag 13 juli 2012 21:34:46(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

diesel  
#22 Gepost : vrijdag 13 juli 2012 21:40:31(UTC)
diesel

40 ponder

Jowan schreef:
Bepaalde moleculen kunnen een trigger zijn, wat karpers kan doen aanzetten tot azen.
Komt voort uit de voedselindustrie, een uitgebalanceerde boilie met de juiste stoffen
kan heel goed scoren! Niet voor niets dat wij niet kunnen tippen, aan wetenschappelijk
kant & klaar gesleutelde boilies! Helaas worden deze stoffen bijna niet los verkocht
fabrikanten kunnen hier van profiteren. Maar goed met een beetje kenneis & verstand
kan je heel ver komen. Bedenk wat wij niet horen lezen of zien "undercover vissers"
(hangen niets aan de grote klok). Goed back on topic stel in dat goedje van korda
goo zitten deze stoffen verwerkt? De karpers zijn/haar receptoren pikken dat op,
"ligt je voer voor spek en bonen" Kan je net zo goed met een stick vissen zonder een
voer bedje! Vergeet niet wat in het water ligt geeft ook een signaal af, meestel wel
voldoende. Het kan wel zijn dat jou aas met bijvoorbeeld korda goo, sneller opvalt.

Mijn onderbuikgevoel zegt mij weer het zoveelste wonder middel! Krijg het idee dat
fabrikanten ons hitech laten vissen. Vervolgens vangen wij niets meer, vangen zij
met een zakje manden of blikje maas alles wat los en vast zit! Kortom gebruik jullie
verstand het is en blijft vissen. Met mijn loon kan ik nooit mee gaan in deze rage Knipoog

werkt net zoals afvalpillen voor mensenLike
groet erik
Mister X  
#23 Gepost : vrijdag 13 juli 2012 21:45:29(UTC)
Mister X

50 ponder

@diesel Goed gelezen Placebo's Breede lachd
Stefan Broks  
#24 Gepost : zaterdag 14 juli 2012 12:40:05(UTC)
Stefan Broks

10 ponder

diesel schreef:
Stefan Broks schreef:
duidelijk henk blij dat je eigen niet aangevallen voelt!

mag ik vragen of u een koi vijver heeft?

zoja, ik heb verschillende dingen met mijn kois getest. ik heb 1 vis die vreet als ik wil de hele dag door, nu ging ik dus verschillende aassoorten met hem testen..

eerst wat hennep en dat ging prima!
toen wat mais en dat ging ook prima
toen een tijgernoot en dat ging ook prima..
verschillende soorten bollen en hij at alles..
nu gooide ik er een bepaalde bol in van goed merk! en dat moest die niet hebben en spuugde het constant uit terwijl al mijn andere kois gek op die bepaalde bol waren moest die ene er totaal niks van hebben, hoe verklaar je dit dan Henk? Ik was al met je van mening dat je met alle soorten aas wel een karper moet kunnen strikken en ik denk dat flavours vooral de vissers vangen. Als een vis aast is die met bijna alles te vangen. Maar bij een reeds verzadigde vis kan wel degelijk een voorkeur ontstaan!

voor dat je me dadelijk verkeerd begrijpt nadat die de bol steeds uitspuugde gooide ik er weer een paar noten in en die pakte hij wel weer gewoon en at deze ook op.

ben benieuwd hoe andere hier over denken!

Ik ben misschien niet zo ervaren als u en ik zie dit vooral als een leer proces voor me zelf!

Geef je vissen maar es een weekje geen eten,dan eten ze elke bolBlijb Blijb

in mijn vorige post zeg ik ook dat een vis die honger heeft alles zal eten! ik heb een nieuw topic aangemaakt voor de mensen die hier nog iets voor kwijt willen

Jou vissen zijn kieskeuriger omdat ze elke dag (meerdere)keren eten krijgen,althans zo gaat dat hier....
F.K  
#25 Gepost : dinsdag 17 juli 2012 22:14:55(UTC)
F.K

40 ponder

Henk Haarlem schreef:
floriskouters schreef:
het werkt zeker.

Waar is deze zelfverzekerdheid op gebaseerd ?

ervaring, en ook van mensen uit de buurt. hoor erg veel nu ik bij hengelsport kruidenier werk.
Henk Haarlem  
#26 Gepost : woensdag 18 juli 2012 11:11:27(UTC)
Henk Haarlem

50 ponder

Man
Nederland

Bedankjes: 1 keer
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
floriskouters schreef:
Henk Haarlem schreef:
floriskouters schreef:
het werkt zeker.

Ervaring, en ook van mensen uit de buurt. hoor erg veel nu ik bij hengelsport kruidenier werk.

Ervaring dus gebaseerd op van horen zeggen en verkoop praatjes
.Niet eens

Stel; jij/ ik zitten op een water waar karper zit die je niet kan vangen met wat voor aas dan ook, simpel omdat ze dat weigeren, en na een jaar dagelijks proberen gaan we dit of welk ander dipje er bij doen, en die dag en de dagen daarna voor een jaar lang vangen we ze wel, en zodra jij/ik daarmee stop(en) en meteen vangen we niets meer, DAN en alleen dan ga ik denken dat het werkt.

Maar ik ga op wat anderen ervan zeggen niet af.

Bewerkt door de gebruiker woensdag 18 juli 2012 11:21:14(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

"Mijn grootste moet ik nog vangen".
Mvg. Henk Haarlem.

"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen)
Rely not on the teacher, but on the teaching.
Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words.
Rely not on theory, but on experience.

Do not believe in anything simply because you have heard it.
Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations.
Do not believe anything because it is spoken and rumored by many.
Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes)
Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders.
ronalddehoog  
#27 Gepost : woensdag 18 juli 2012 11:52:03(UTC)
ronalddehoog

40 ponder

Bedankjes: 2 keer
Henk Haarlem schreef:
floriskouters schreef:
Henk Haarlem schreef:
floriskouters schreef:
het werkt zeker.

Ervaring, en ook van mensen uit de buurt. hoor erg veel nu ik bij hengelsport kruidenier werk.

Ervaring dus gebaseerd op van horen zeggen en verkoop praatjes
.Niet eens

Stel; jij/ ik zitten op een water waar karper zit die je niet kan vangen met wat voor aas dan ook, simpel omdat ze dat weigeren, en na een jaar dagelijks proberen gaan we dit of welk ander dipje er bij doen, en die dag en de dagen daarna voor een jaar lang vangen we ze wel, en zodra jij/ik daarmee stop(en) en meteen vangen we niets meer, DAN en alleen dan ga ik denken dat het werkt.

Maar ik ga op wat anderen ervan zeggen niet af.

Ik wil me er niet te veel mee bemoeien, maar Floris zei hier: Ervaring, en ook van mensen uit de buurt. hoor erg veel nu ik bij hengelsport kruidenier werk.

Volgensmij bedoeld ie dus dat hij het zelf ook uitgeprobeerd heeft. Dat ie het ook van andere mensen gehoord heeft is extra?
Voer geen oorlog, voer de vissen.
Henk Haarlem  
#28 Gepost : woensdag 18 juli 2012 12:59:08(UTC)
Henk Haarlem

50 ponder

Man
Nederland

@ Ronald

Quote:

Ik wil me er niet te veel mee bemoeien, Maar je doet het toch, dus moet zijn; ik wil er ook iets over zeggen.

maar Floris zei hier: Ervaring, Kan niet omdat het gewoon weg niet is aan te tonen dat het werkt, het heeft wel een werking maar of het meer oplevert is niet aan te tonen.

en ook van mensen uit de buurt. hoor erg veel Is toch echt van horen zeggen.

nu ik bij hengelsport kruidenier werk. En hier worden verkoop praatjes verkocht en niet een vis gevangen maar gevist op vissers.

Volgensmij bedoeld ie dus dat hij het zelf ook uitgeprobeerd heeft. Dat ie het ook van andere mensen gehoord heeft is extra?

Maar heb je ook die regels daaronder gelezen die ik schreef ? wat is daar je mening over. ?
En er is speciaal een topic om verder te bomen hier over dus C U there.Tik 'm aan!

Bewerkt door de gebruiker woensdag 18 juli 2012 13:07:21(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Mvg. Henk Haarlem.

Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations.
Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes)
ronalddehoog  
#29 Gepost : woensdag 18 juli 2012 17:00:23(UTC)
ronalddehoog

40 ponder

@Henk,
Haha, oké ik zeg er toch iets over Knipoog

De regels die jij er onder schreef, heb je ook zeker wel gelijk in. Maar zelf heb ik altijd zoiets als ik iets nieuws gebruikt en het levert duidelijk meer vis op dan een gemiddelde sessie dan werkt het voor mij.

Wat die in de winkel of in de buurt hoort is inderdaad van horen en zeggen. Hier kan je inderdaad niet van uit gaan, daar heb je zeker gelijk in! Zou het zelf ook niet gauw doen.

Maar goed, denk ook dat iedereen andere meningen heeft over wanneer iets wel werkt en wanneer niet. Respecteer ook iedereens mening!Tik 'm aan!

Bewerkt door de gebruiker woensdag 18 juli 2012 17:01:49(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Henk Haarlem  
#30 Gepost : woensdag 18 juli 2012 17:11:24(UTC)
Henk Haarlem

50 ponder

Man
Nederland

ronalddehoog schreef:
@Henk,

het levert duidelijk meer vis op dan een gemiddelde sessie dan werkt het voor mij.
Maar als je op een keer sessie heb waar je ineens minder vangt terwijl je het gebruikt, dan werkt het niet ?

Respecteer ook iedereens mening!Tik 'm aan!
Ik niet Ronald, Je zal maar van mening zijn dat seks met kinderen moet kunnen. Knipoog
Maar goed dat is weer een andere discussieTik 'm aan!

Mvg. Henk Haarlem.

ronalddehoog  
#31 Gepost : woensdag 18 juli 2012 18:25:04(UTC)
ronalddehoog

40 ponder

Henk Haarlem schreef:
@Henk,

Ik niet Ronald, Je zal maar van mening zijn dat seks met kinderen moet kunnen. Knipoog

Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen Henk Knipoog

Bewerkt door de gebruiker woensdag 18 juli 2012 18:25:35(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

F.K  
#32 Gepost : vrijdag 27 juli 2012 18:53:09(UTC)
F.K

40 ponder

de combinatie.

als het en voor jezelf werkt en voor andere ook.
Lodewijk  
#33 Gepost : vrijdag 27 juli 2012 20:06:42(UTC)
Lodewijk

55 ponder

Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
de vis is er hier echt dol op!!
we zien duidelijk contrasten van de mensen die vangen en meer vangen.......
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
Erwin  
#34 Gepost : zondag 29 juli 2012 12:25:51(UTC)
Erwin

CarpFeeling Crew

Man
Nederland

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Lodewijk schreef:
de vis is er hier echt dol op!!
we zien duidelijk contrasten van de mensen die vangen en meer vangen.......

Kijk... dat is een vrij betrouwbare bron...

Jij ziet vissers komen en gaan en weet van iedereen wat ze vangen.

Ook ik denk dat nieuw aas absoluut de aandacht kan trekken. Het hangt toch in meerdere waterlagen en prikkelt de zintuigen. Dit kan natuurlijk lijden tot een aanbeet...
Lodewijk  
#35 Gepost : zondag 29 juli 2012 12:45:45(UTC)
Lodewijk

55 ponder

Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
klopt indd.
maar goed het blijft vissen en het kan zo van de 1 op andere dag afgelopen zijn met het goedje.
dat heb ik inmiddels wel geleerd hier, de ene week is het de tijgernoot dan weer de greenhell dan weer de garlic robin red en ga zo maar door.
maar wat wel gewoon loopt en daar durf ik me handen voor in het vuur te steken is de mainline cell. alleen voor veel vissers te duur.
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
Erwin  
#36 Gepost : zondag 29 juli 2012 12:57:26(UTC)
Erwin

CarpFeeling Crew

Man
Nederland

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Ok, Ik hoorde dat MTC ook met een variant hierop komt. Die zijn allicht goedkoper. Al denk ik dat er meerdere bedrijven zijn die een soort gelijke smaak heeft.

Maar nu on topic. Ik ben met dit goedje er wel bang voor dat het - omdat het zo opvalt - heel dressuur gevoelig is.....
ronalddehoog  
#37 Gepost : woensdag 17 oktober 2012 16:55:57(UTC)
ronalddehoog

40 ponder

Ben van plan dit toch een keer te gaan gebruiken. Nou ben ik voor volgende week al aan het voorvoeren met mais en wat tijgernoten. Welke variant denken jullie dat hier het best bij werkt?
Ron van Houtum  
#38 Gepost : woensdag 17 oktober 2012 17:40:17(UTC)
Ron van Houtum

50 ponder

Man
Nederland

Bedankjes: 12 keer
Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
kan je beter dat spul van discharge pakken vele malen beter op youtube dan he
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen.
Leroy86  
#39 Gepost : woensdag 17 oktober 2012 19:17:24(UTC)
Leroy86

25 ponder

Discharge ziet er inderdaad beter uit! Alleen is volgens mij niet in nl verkrijgbaar...
ronalddehoog  
#40 Gepost : woensdag 17 oktober 2012 19:21:35(UTC)
ronalddehoog

40 ponder

Omdat ik het volgende week wil gebruiken en vrijdag toch naar Henk Koster ga om nog wat spulletjes te kopen, zou ik het graag daar kopen Knipoog Tevens koop ik al mijn spullen bij hem of op een beurs, maar niet van internet... Nooit zo veel vertrouwen en/of zin in. Maar dat terzijde.
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
3 Pagina's<123>
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.