40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
dit bedoel ik diesel heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
groet erik |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Hoi Erik. Ik heb dat ook een tijdje gehad. Een of andere bot die niet erg lief is. Opeens was het bij mij ook weg trouwens.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Je cash legen en dan moet dit verholpen zijn. Ben je waarschijnlijk op websites geweest waar deze reclame getoond wordt. Leeg je jouw cash niet zul je op meerdere websites deze pop-ups krijgen.
M.v.g. Erwin
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
dus vandaar dat ik een naakte vrouw kreeg met het verzoek haar te bellen toen ik cf opende |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 26-7-2011(UTC) Berichten: 89
|
ik heb het ook gehad, volgens mij heb je dit als je google chrome hebt. het heet Text Enhancega naar rechtboven het menu (de 3 streepjes) klik die aan en klik dan ''instellingen'' aan. dan zie je links in dat menu een linkje ''extensies'' staan.. kijk dan welke extensie er niet hoort te staan en schakel die uit door het vinkje weg te halen en start dan Chrome opnieuw op hopelijk heb ik het zo goed omschreven en als het goed is moet het zo lukken.. mij is het wel gelukt namelijk. Bewerkt door de gebruiker maandag 15 oktober 2012 21:49:31(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 6-4-2011(UTC) Berichten: 1.053
Bedankjes: 10 keer Is 25 keer bedankt in 22 post(s)
|
Lodewijk schreef:dus vandaar dat ik een naakte vrouw kreeg met het verzoek haar te bellen toen ik cf opende LMAO
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Bedankt voor je heldere uitleg peterk
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 26-7-2011(UTC) Berichten: 89
|
Geen dank , heb het zelf ook gehad en het was behoorlijk irritant dus dan wil ik graag ook iemand anders helpen
|
|
|
|
|
peterk schreef:Geen dank , heb het zelf ook gehad en het was behoorlijk irritant dus dan wil ik graag ook iemand anders helpen Zo hoor ik het graag b Vraag me toch af waar die spook add's vandaan komen..
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
9 van de 10 komen die van geïnstalleerde software Erwin Door middel van onnoddige mee-geïnstalleerde toolbars en software, word er een "zoekbot" geplaatst in je browser. Aan de hand van je zoekopdrachten of betalende publiciteitsfirma's gaat hij reclame voor jouw markeren. Dit is een zeer sneaky manier van reclame voeren, wat eigenlijk een inbreuk is op de privacy! Google doet sinds korte tijd ook! Aan de hand van je zoekopdrachten ga je advertenties tegenkomen op bepaalde sites... Een tijdje geleden werd hier nog hevig over gediscussieerd, maar de laatste tijd hoor ik hier niks meer over, wat ik raar vind aangezien het toch wel de privacy schend?! |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.