30 ponder Lid sinds: 19-4-2011(UTC) Berichten: 774 Locatie: Elst
Bedankjes: 7 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
wie spod ook vaak en heeft mischien tips? |
tight lines and wet nets Luuk Zomerhuis
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 5-5-2012(UTC) Berichten: 311
|
Ik denk als tip gewoon elke keer blijven oefenen,ik weet ook niet hoe groot de afstanden zijn die je vist Misschien wat duidelijker beschrijven
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 1-2-2012(UTC) Berichten: 126
|
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
He Luukcarp. Ik wil je adviseren een spomb aan te schaffen. Hier ga je heel erg veel plezier aan beleven. Ik zou niet anders meer willen. Je vult hem gemakkelijk, je krijgt er meer in, hij werkt gemakkelijk en misschien wel het grootste voordeel, hij is heel snel binnen te draaien. Om elke keer precies op de juiste plek in te gooien is dit een hele goede tip die ik altijd toepas > http://carpfeeling.com/T...de-afstand-tot-je-marker
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 10-2-2012(UTC) Berichten: 1.064
Bedankjes: 2 keer
|
Kijk eens naar de gratis korda DVD's, hier wordt ook altijd veel over spodden verteld. |
Voer geen oorlog, voer de vissen. |
|
|
|
|
ronalddehoog schreef:Kijk eens naar de gratis korda DVD's, hier wordt ook altijd veel over spodden verteld. heb ik ook al gedaan |
|
|
|
|
|
Erwin schreef:He Luukcarp. Ik wil je adviseren een spomb aan te schaffen. Hier ga je heel erg veel plezier aan beleven. Ik zou niet anders meer willen. Je vult hem gemakkelijk, je krijgt er meer in, hij werkt gemakkelijk en misschien wel het grootste voordeel, hij is heel snel binnen te draaien. Om elke keer precies op de juiste plek in te gooien is dit een hele goede tip die ik altijd toepas > http://carpfeeling.com/T...de-afstand-tot-je-marker is dat de raket die je open kunt maken |
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Klopt. Dat is een fantastisch apparaat. Voor mij geen spod meer....
|
|
|
|
|
Oké ik zou ens bij de plaatselijke hengelsportzaak gaan kijken |
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 15-3-2012(UTC) Berichten: 154
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Erwin schreef:Klopt. Dat is een fantastisch apparaat. Voor mij geen spod meer.... hij heb zo ze kuren, ik ben overgestapt op fox uitneembare binnenkant voor pellets etc |
Ik zeg maar ZOO dat is korter dan dierentuin |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 18-9-2012(UTC) Berichten: 172
Bedankjes: 1 keer
|
Spomp is echt een topding. Maarrr je moet m wel normaal vullen dus geen mais enzo tussen het openingsmechanisme. Ow en als je een zwarte spomb hebt, niet in de zon laten liggen.
|
|
|
|
|
Mtbvincent schreef:Spomp is echt een topding. Maarrr je moet m wel normaal vullen dus geen mais enzo tussen het openingsmechanisme. Ow en als je een zwarte spomb hebt, niet in de zon laten liggen.
Waarom niet in de zon laten liggen |
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 18-9-2012(UTC) Berichten: 172
Bedankjes: 1 keer
|
Schijnt het plastic zacht te worden en werkt hij niet goed meer. Of het mechanisme dan los laat ofzo weet ik niet maar beter voorkomen dan genezen. Ik laat m in het water liggen als ik bezig ben.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 5-7-2010(UTC) Berichten: 156
|
Vergeet niet de juiste Hengel te gebruiken,een volle Spod op een 2.5 of 2.75 hengel gaat niet goed. Heb zelf een 5.5 lbs stok, daar kan je een flink gewicht mee gooien.
|
|
|
|
|
mike.l schreef:Vergeet niet de juiste Hengel te gebruiken,een volle Spod op een 2.5 of 2.75 hengel gaat niet goed. Heb zelf een 5.5 lbs stok, daar kan je een flink gewicht mee gooien. ik heb een ultimate novell spod 3,75 lbs |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-8-2012(UTC) Berichten: 492
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
dan moet je je spod niet helemaal vol doen en dan gaat het ook nog prima maar wel een drijvende gevlochten lijn op je spoel, dan gaat inhalen een stuk makkelijker en je kan veel verder gooien. |
gooi je problemen uit, vang je dromen. |
|
|
|
|
oke mensen bedankt voor de reacties |
|
|
|
|
|
Met zo'n hengel moet het helemaal goedkomen. Heb je het inmiddels al geprobeerd Luuk?
|
|
|
|
|
ja en heb ook de spomb eergisteren gekocht |
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.