55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
dat weet ik wel zeker, afgelopen 2 dagen een compleet zwembad hier |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 11-6-2012(UTC) Berichten: 79
|
Dat is minder.. Maar we hebben een hutje op de stek dus is geen probleem, we houden het wel droog.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
Behalve als het dak lek is Succes mannen. |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 11-6-2012(UTC) Berichten: 79
|
Haha laat ons hopen van niet griend.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
Het zal allemaal wel goed komen denk ik.
|
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 11-12-2012(UTC) Berichten: 70
|
Peeps, dat ziet er allemaal veelbelovend uit. Mijn vader en ik gaan in april naar Grosley en dat is onze 1e keer Frankrijk. we kunnen niet wachten,zeker niet als we dit soort dingen lezen en zien. Ook wij hebben gekozen voor Stek 10 omdat je meerdere keuzes hebt. Eiland ziet er top uit. Alle informatie qua voor, spots e.d. zijn welkom als jullie dat vrij willen geven. Wish us luck. |
Ik hijs haar uit het water damn wat een beer! Even wegen en een fotootje voor later En hoppa, daar zwemt ze weer. |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 9-1-2013(UTC) Berichten: 194
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Hallo,
Ik ga 29-06 tot 06-07 naar stek 21.
Helaas was stek 10 bezet dus daarom heb ik deze keuze gemaakt.
Als iemand info over het kleine water heeft hoor ik het graag!
Grts |
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 23-2-2013(UTC) Berichten: 27
|
ben 2 keer op grosley gewweest op stek 19 vind stek 21 de mooiste stek van grosley omdat je op een schiereilandje zit kan alle kanten op vissen en je heb er alle ruimte zit er zelf een maand later gr bram
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 3-10-2009(UTC) Berichten: 965 Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
ben vorig jaar ook op stek 21 geweest weet dat je zo vroeg in het jaar vooral naar de bomenrij moet vissen bij het clubhuis/restaurant |
als karpervissen je passie is .
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
Het hele jaar door word er goed gevangen met 'kantjesvissen' Maar onderschat het midden niet, daar komt soms een leuke bonus vandaan |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 9-1-2013(UTC) Berichten: 194
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Ik game best doen om wat leuke visjes te vangen |
|
|
|
|
|
Nog ff en dan zitten wij er ook. Ik lees alleen maar goede berichten en zitten op stek 10, waar ik veel leuke verhalen over hoor. Wij zijn al volop bezig met de voorbereidingen. Dit is onze eerste keer Frankrijk en zijn ook nog onervaren, maar hebben er enorm veel zin in. 20 april tot 23 april is het zover!!!!!! Hopen dat we dan een paar leuke vissen op de kant kunnen krijgen. heeft er iemand ervaring met het weer e.d. in die periode? Niet dat het heel veel uitmaakt, want volgens dit forum wordt het het hele jaar wel goed gevangen daar.
Wij hebben er zin an.
|
Ik hijs haar uit het water damn wat een beer! Even wegen en een fotootje voor later En hoppa, daar zwemt ze weer. |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 24-12-2012(UTC) Berichten: 15
|
Wij gaan van 30/4 naar stek 7. Iemand enige infp over deze plek? Bewerkt door de gebruiker zaterdag 2 maart 2013 01:57:29(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 23-2-2013(UTC) Berichten: 27
|
hier een flimpje van grosley heb er ook alle stekken geflimpd (youtube) (/youtube)
|
|
|
|
|
Mooi filmpje Bram. nu krijg ik nog meer jeuk!!! wij kunnen niet meer wachten. Wij zitten op Stek 10 en hopen daar wat leuke vissen op de kant te krijgen, maar begreep dat dat niet makkelijk is op die stek. wat is jou/jullie ervaring?
Gr Sander |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 9-3-2013(UTC) Berichten: 42
|
ik zit op 21 mei op stek 19 , nog meer mensen ?
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 3-6-2011(UTC) Berichten: 83
Bedankjes: 1 keer
|
moeten er maar het beste van maken ik zit van 30-4 tot 4-5 op stek 17
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.