40 ponder Lid sinds: 10-2-2012(UTC) Berichten: 1.064
Bedankjes: 2 keer
|
Hallo,
Ben van plan een stickmix te gaan maken met bloodworm ingrediënten, dan dacht ik aan grondvoer, kleine pellets en een flavour met bloodworm smaak. Omdat ik hier vaak goede verhalen over hoor. Maar valt dit ook goed te combineren met andere smaken aas?(boilies) Zoals bv. Scopex of monster crab?
Hoor graag van jullie!
Ronald de Hoog |
Voer geen oorlog, voer de vissen. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 19-7-2012(UTC) Berichten: 553 Is 7 keer bedankt in 7 post(s)
|
hoi ronald, ik heb een aantal jaar geleden goede resultaten gehad toen ik boilies draaide met bloed(worm)poeder, knoflook en aardbeiflavour. |
Mvg Klerk.
Als je thuis blijft vang je zeker weten niks. |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Dat kan prima Ronald. Het is alleen de vraag waarom je dat zou willen. Er zijn toch ook boilies,dumbels, pop-up's, wafters en meer te verkrijgen in bloodworm smaak?
|
|
|
|
|
Dat klopt, maar die zijn vaak al een stuk duurder dan 'normale' soorten boilies volgensmij. En om dan een beetje te voeren loopt de teller hard op. Ben maar een arme student |
|
|
|
|
Een kilo Sticky Baits is vrij prijzig inderdaad maar wel goed aas. Voorvoeren met tijgernoten gesoaked in Cloudy Bloodworm zou een optie zijn. 12 euro de liter. Bewerkt door de gebruiker woensdag 10 oktober 2012 15:53:20(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
|
Bedankt voor de tip tim, ga ik zeker een keer proberen! |
|
|
|
|
@Tim, is die Cloudy Bloodworm ook PVA bestendig? |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Ik gebruik het altijd i.c.m. vismeel. Of het nou een gewone vismeel boilie of garlic fish is, het werkt altijd wel.
|
|
|
|
|
Cloudy bloodworm is niet PVA bestendig. Beetje zout doet wonderen. Ik zelf vulde gewoon een kleine pva bag met bloodworm pellets. Zo kan je met een kilozak pellets heel lang doen.
|
|
|
|
|
Oké bedankt Tim, was er zelf eigenlijk van uit gegaan dat dat het wel zou zijn. Word de aantrekkingskracht van dit goedje niet aangetast door het zout? Erwin ook bedankt voor je antwoord! Bewerkt door de gebruiker woensdag 10 oktober 2012 21:02:02(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.