CarpFeeling Forum
»
Karpervissen in....
»
Nederland
»
centerparcs de eemhof hengels mee of thuis laten???
5 ponder Lid sinds: 6-10-2012(UTC) Berichten: 26
|
sorry dat het bericht er zo vaak staat maar zou u wat info willen geven over -aas -stek -montage voor huisje 350 in november van de eemhof
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-4-2011(UTC) Berichten: 774 Locatie: Elst
Bedankjes: 7 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
|
tight lines and wet nets Luuk Zomerhuis
|
|
|
|
|
hoe moet je nu vissen met bolie en snowman of tijger met snowman ik zo graag info krijgen want in ga een weekend dus uitproderen kan niet ik zou graag willen weten hoe je veel vis vangt
mvg
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
luc1200 schreef:hoe moet je nu vissen met bolie en snowman of tijger met snowman ik zo graag info krijgen want in ga een weekend dus uitproderen kan niet ik zou graag willen weten hoe je veel vis vangt
mvg Wanneer heb je voor het laatst echt met plezier gevist? Je kunt ook bij de visboer langsgaan : 100% visgarantie. Bewerkt door de gebruiker woensdag 10 oktober 2012 21:36:50(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-1-2012(UTC) Berichten: 370
|
Hoi Luc, Niet moeilijk doen daar zit echt veel vis ff voeren en vissen. Mijn zoon ving alles op 15 mm boilies en niks op particles. succes!! |
Enjoy every day it never comes back!! |
|
|
|
|
leen schreef:luc1200 schreef:hoe moet je nu vissen met bolie en snowman of tijger met snowman ik zo graag info krijgen want in ga een weekend dus uitproderen kan niet ik zou graag willen weten hoe je veel vis vangt
mvg Wanneer heb je voor het laatst echt met plezier gevist? Je kunt ook bij de visboer langsgaan : 100% visgarantie. wat voor reactie is dat het is gewoon een normale sireuse vraag als jij zo n klein kind bent met je visboer kan je beter van die forum weg gaan
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-8-2012(UTC) Berichten: 492
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
|
gooi je problemen uit, vang je dromen. |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 5-5-2012(UTC) Berichten: 311
|
luc1200 schreef:hoi ik ben 14 jaar en ik ga in november naar de eemhof we zitten in cottage nummer 350 heeft iemand tips? ik zou graag wat willen weten over -aas -stek -motage -is toplood noodzakelijk voor huisje 350 voor maand november ik ben 14 en zou graag wat info krijgem
gr Als je in het begin gelezen had heeft iemand al heel duidelijk zijn stek+aas vermeld, en wat zou de reden zijn om op dit water met toplood te vissen
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 7-9-2013(UTC) Berichten: 1
|
Hallo mensen,
Wij gaan volgende week een weekend naar de Eemhof. De hengels gaan ook mee. Wij hebben huisnummer 115. Deze heeft zoals de receptie aangaf ook een terras aan het water. Nu is mijn vraag of je hier je standaards op kunt zetten of dat je er een rodpot op kunt plaatsen. Iemand hier bekend mee?
Iemand bekend met het water aan dit huisje? Is het diep, wat voor eem bodem?
Bedankt!
Groet Guus
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2012(UTC) Berichten: 425
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Guus B schreef:Hallo mensen,
Wij gaan volgende week een weekend naar de Eemhof. De hengels gaan ook mee. Wij hebben huisnummer 115. Deze heeft zoals de receptie aangaf ook een terras aan het water. Nu is mijn vraag of je hier je standaards op kunt zetten of dat je er een rodpot op kunt plaatsen. Iemand hier bekend mee?
Iemand bekend met het water aan dit huisje? Is het diep, wat voor eem bodem?
Bedankt!
Groet Guus Er zijn mensen die zich eerst voorstellen, google earth!
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
Karpervissen in....
»
Nederland
»
centerparcs de eemhof hengels mee of thuis laten???
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.