Hallo Luitjes,
omdat ik gezinsuitbreiding heb gekregen past de familie niet meer in de karsten, en moet ik uitwijken naar een nog grotere tent. Deze mag dus de deur uit.
Tel: 06-54911190 zeg er even bij dat je via het forum komt als je belt want forumleden betalen € 1300,- vaste prijs dus niet onderhandelbaar.
Prijsverlaging want het is immers al weer 2013..... € 1.100,-Nieuw gekocht in 2007.
Absolute nieuwstaat / showroomconditie.
Totaal ongeveer 8 weken opgestaan en altijd zeer zuinig op geweest stond meestal in de schaduw en nooit onder dennebomen.
Deze zware katoenen tent kan met gemak 30 jaar mee.
Hoofdtent: afmetingen 240x240cm stahoogte in het midden.
Met het grootste gemak plek voor 2 strechers, een 2 persoons luchtbed, of 4 matten
zelfs met de volle zon op de tent is het goed uit te houden door de vele extra ventiilatie die wij er in hebben laten zetten door karsten. Vast kuipgrondzeil, kan je makkkelijk mee in een plas van 10cm diep kamperen.
Extra's:
-Hor raam achterop afsluitbaar en klitteband folieraam.
-extra ventilatie achterwand en zijwanden.
-Horren in de deur, afsluitbaar.
-Naast de rits ook klittenband op de deur laten zetten bij karsten om sneller naar buiten te kunnen gaan (nachtvissen).
-Extra ventilatie opening achterzijde
-Comfortluifel
-Afsluitwand
-Uitneembaar kuipzeil voor voortent
-Dubbele voetpomp
-Originele tassen
-Haringen en scheerlijnen
De comfortluifel met afsluitwand geeft ruimte voor 2 personen om ruim te zitten bij zeer slecht weer. Tevens bied het een enorme ruimte voor alle kampeer / visspullen.
Voor foto, zie mijn marktplaats advertentie:
Marktplaats Karsten 240 CarpREACTIES LIEFST VIA EMAIL:
[email protected]Bewerkt door de gebruiker maandag 22 april 2013 12:50:44(UTC)
| Reden: Niet aangegeven