Nieuwe uitzetting Lid sinds: 8-8-2012(UTC) Berichten: 7
|
Hallo allemaal, Ik ben van plan een voerboot te kopen , maar kom er niet uit welke ik zou moeten nemen :( Ik zit nu met skarp, soul en trend Ik hoop dat iemand mij kan helpen Gr remco
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-7-2011(UTC) Berichten: 790
Bedankjes: 3 keer Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
|
|
Vissen kost je vrienden,vrienden kosten je vissen |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 3-10-2009(UTC) Berichten: 965 Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Boboot geweldig, uitstekende service , boboot.nl |
als karpervissen je passie is .
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 28-5-2010(UTC) Berichten: 83
|
ik heb een goed jaar de trend micro gebruikt. deed wat die moest doen, geen problemen mee gehad.
ik heb nu een navigator met lowrance dieptemeter, en zou niet anders meer willen. perfecte boot.
de boboot ken ik niet, maar al ga je naar deze prijsklasse toe had ik het wel geweten.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
ronald308 schreef:de navigator is geweldig ik heb ook een Navigator. super super super boten. b b |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 19-7-2012(UTC) Berichten: 553 Is 7 keer bedankt in 7 post(s)
|
ik vis nu een jaar met de trend micro en heb geen klachten het is een prima bootje voor een goede prijs en doet gewoon wat ie moet doen.De soul boot is wat voercapaciteit betreft niet veel groter maar wel een stukkie duurder en heeft geen langwerpige voerbak maar een vierkante wat dus betekent dat je rig er een beetje opgerold inligt. verder schelen deze boten weinig van elkaar.Met de skarp heb ik geen ervaring. |
Mvg Klerk.
Als je thuis blijft vang je zeker weten niks. |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-2-2011(UTC) Berichten: 762
|
Voor mij is er maar 1 voerboot; de powercatcher van Bosveld modelbouw... |
Don't forget to smell the roses along the way... |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 294
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
JeroenD schreef:Voor mij is er maar 1 voerboot; de powercatcher van Bosveld modelbouw... leg dat eens uit....je bent de eerste waarvan ik hoor dat ie tevreden is over de boot en leverancier..
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 22-10-2011(UTC) Berichten: 8
|
ik zou eens kijken op de site van fishfun.Ze hebben daar leuke bootjes in meerdere prijs klassen,en diverse interesante Accessoires .Heb zelf de anatec digitaal met RF 15 fishfinder.Ben erg tevreden over de boot, eventuele storingen worden altijd snel en goed afgehandeld
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-2-2011(UTC) Berichten: 762
|
@Karperazzi;
Ik vind het gewoon de prettigste boot in het gebruik en als er iets mis zou zijn kan ik gewoon op afspraak langs gaan en dan word het geregeld. Het is voor mij misschien wel gemakkelijk, omdat ik er vlakbij woonachtig ben... |
Don't forget to smell the roses along the way... |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Karperrazzi schreef:JeroenD schreef:Voor mij is er maar 1 voerboot; de powercatcher van Bosveld modelbouw... leg dat eens uit....je bent de eerste waarvan ik hoor dat ie tevreden is over de boot en leverancier.. hij is niet de enigste ben ook een tevreden gebruiker |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 24-12-2010(UTC) Berichten: 462
Bedankjes: 4 keer Is 12 keer bedankt in 10 post(s)
|
Ron van Houtum schreef:Karperrazzi schreef:JeroenD schreef:Voor mij is er maar 1 voerboot; de powercatcher van Bosveld modelbouw... leg dat eens uit....je bent de eerste waarvan ik hoor dat ie tevreden is over de boot en leverancier.. hij is niet de enigste ben ook een tevreden gebruiker Ook ik ben tevreden over de boten van Bosveld Modelbouw. Een aantal maanden geleden was ik nog in het bezit van een Powercatcher. Sinds 3 weken heb ik de vernieuwde Dreamcatcher met rf15 en ben hier echt heel tevreden over. Eigen ervaring met de service van Bosveld: Over de service heb ik ook niks te klagen. Mocht er een probleem zijn bv met je boot of fishfinder, dan zal hij dit altijd zsm proberen op te lossen. Het enige minder positieve puntje vind ik de levertijden van de materialen. Voor de rest vind ik het dik in orde bij Bosveld |
Courage, above all things, is the first quality of a warrior.
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 6-8-2011(UTC) Berichten: 75
|
als je een goed bootje wil hebben voor weinig geld zou ik voor de trend micro gaan . heb er zo eentje gehad , was er heel tevreden over . heb hem verkocht omdat ik er weinig mee kon doen binnen men visserij .
grtjs
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 16-4-2012(UTC) Berichten: 114
Is 6 keer bedankt in 6 post(s)
|
Ik ben ook tevreden gebruiker van de bosveld Sniper, heb hem zelfs te koop staan omdat ik een kleinere boot wil.
Dus als je intresse hebt dan hoor ik het graag (evt. met fishfun rf15 tekoop)
grt
Berry
|
|
|
|
|
@Berry Das geen geld joh als ik een boot nodig had dan had ik het wel geweten. |
|
|
|
|
|
relmers schreef:Hallo allemaal, Ik ben van plan een voerboot te kopen , maar kom er niet uit welke ik zou moeten nemen :( Ik zit nu met skarp, soul en trend Ik hoop dat iemand mij kan helpen Gr remco Ik heb een jaar geleden de Soulboot gekocht en ook gelijk weer doorverkocht aan een kennis. Vanaf dat moment heeft die kennis er zoveel problemen mee gehad pfff te bizar gewoon. -De zender had in het begin een storing -ontvanger ging kapot -de rechter motor ging verschikkelijk piepen en draaide kapot En het heeft maanden geduurd voordat de rf 15 werkte in combi met de Soul boot. Alles in de boot moest uiteindelijk ontstoort worden door de leverancier. Die kennis waar ik het over heb had nog wel gewoon 2 jaar garantie, maar niemand zit op al die ellende te wachten. Dus een Soul baitsolution ik raad hem af Groet, Danny |
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 22-1-2011(UTC) Berichten: 359
Bedankjes: 5 keer Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
100% navigator man. Boot is stabiel bij wind en hoge golven, heeft geen antenne, groot bereik, kan 1,5 kilo voer per kant kwijt dus 3 kilo. En het belangrijkste "heeft mij nog nooit in de steek gelaten" Bewerkt door de gebruiker woensdag 10 oktober 2012 17:12:40(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 8-7-2012(UTC) Berichten: 2
|
hier heb ik voor een relatief klein bedrag een Schrijver Carpcatcher BTIV overgenomen, gewoon een zeer goede boot. Ik heb hem gekocht voor 250 euro. Wat ik hiermee wil zeggen. Koop beter een goede tweedehandse met kwaliteitsonderdelen dan een slechte chinese.
gr Richard
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 360
Bedankjes: 4 keer
|
Ik had een Dramcatcher maar veel problemen mee gehad, service was ook niet altijd om over naar huis te schrijven. Nu in het bezit van een anatec en deze bevalt me goed b
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.