logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Loers  
#1 Gepost : vrijdag 5 oktober 2012 14:48:54(UTC)
Loers

Nieuwe uitzetting

Hallo,

ik heb recent 2 nieuwe waters ontdekt in Ruisbroek, thv Wandelingstraat. Ik weet dat er op de eerste vijver vroeger een club huisde maar die is er nu niet meer, en ik weet ook dat er karper zit al is het geen grote karper. Maar de vijver erachter is voor mij veel aantrekkelijker. Alleen weet ik niet of er daar al dan niet karper aanwezig is. Op het eerste zicht zou ik zeggen van wel (activiteit gezien), maar ik ben niet helemaal overtuigd. Ik ga er zowiezo een paar sessie's houden om het water te ontdekken maar het zou toch handig zijn moest iemand me hierover meer info kunnen verschaffen. Zodat ik niet 4x moet blanken om er dan achter te komen dat ik er mijn tijd verspeeld heb Blij.

Graag hoor ik het!

Mvg
Sponsor
SvenK  
#2 Gepost : woensdag 10 oktober 2012 16:50:19(UTC)
SvenK

10 ponder

Bedankjes: 4 keer
de vijver erachter zit ni te veel en neig vuil , en op den eerste zit veel karpers tot 7 a 8 kilo op en heb oren vertellen dat er zwaardere ook opzitten maar zelf nog nooit gezien , ga er trouwens ni graag vissen maar is mijn mening

grtz
Loers  
#3 Gepost : vrijdag 12 oktober 2012 14:10:04(UTC)
Loers

Nieuwe uitzetting

Bedankt voor de info!! Worm gaat ge er ni graag vissen als ik vragen mag?
SvenK  
#4 Gepost : maandag 15 oktober 2012 10:10:08(UTC)
SvenK

10 ponder

Bedankjes: 4 keer
der zit meestal veel te veel volk overdag en savonds redelijk gevaarlijk met het rare volk dat er rondloopt ;-)

Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest (3)
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.