40 ponder Lid sinds: 10-2-2012(UTC) Berichten: 1.064
Bedankjes: 2 keer
|
Mooi werk hoor! |
Voer geen oorlog, voer de vissen. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 19-7-2012(UTC) Berichten: 553 Is 7 keer bedankt in 7 post(s)
|
die zien er weer inderdaad weer strak uit |
Mvg Klerk.
Als je thuis blijft vang je zeker weten niks. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 7-2-2012(UTC) Berichten: 424
|
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 20-6-2010(UTC) Berichten: 26
|
Dat is een vrij zeldzame molen in nederland. je komt ze maar zelden tegen. Je zou ook bij daiwa UK een nieuwe hendel van een tournie kunnen bestellen. En een spoel van een 6000st zou ook passen. deze molen is de voorloper van een millionmaxx ss9000, die daarna weer is overgegaan in een tournie s6000T.
Leuk project, jammer dat hij niet in "mint" en orginele conditie was. En leuk dat je hem zo mooi hebt opgeknapt, good job
groetjes William
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 22-11-2011(UTC) Berichten: 74
|
Oke William leuk dat je dat weet! Dus spoel past' mooizo! thanks!!!
|
|
|
|
|
Nu de 2e molen. Kan hem nu dromen! Weet elk schroefje waar moet' zonder op te schrijven handig!! Kan via me werk lagers bestellen wel handig! Heb nu 3 soorten vet en de juiste gereedschap. Dus voor de mensen die zijn molen/reel beurt nodig heeft......?? (wintertijd) Mag ik wel adverteren met dit???
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 15-9-2010(UTC) Berichten: 648
Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
had ik ook moeten doen heb net 3 daiwa ss3000 vernieuwd zit nu alleen nog te wachten op 3 nieuwe rotors en dan zijn ze weer als nieuw en origineel nu al vervangen slingers beugel en lagers nieuw vet erin mis alleen nog 1 stikker van d kont,nergens meer te krijgen is wel leuk werk en of ik ze ga houden weet ik niet ken nog niet wenen aan de terugslag |
steel niet de overheid dult geen concurentie
gr paul |
|
|
|
|
Ha leuk!! ach die terugslag merkje niet zoveel van als er spanning opstaat! Ja reserve spul zoeken is lastig klopt! Mooie molens!!!
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 15-9-2010(UTC) Berichten: 648
Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
ik vind de terugslag zelf toch wel irritant maar ja soms moet je dingen voor lief nemen en onderdelen ken je nog steeds nieuw krijgen voor deze molens je moet alleen de weg weten hoop dat ik de rotors ook nog ken vinden en anders ga ik ze stralen en nieuwe lak geven
|
steel niet de overheid dult geen concurentie
gr paul |
|
|
|
|
Renoveren is ook leuk!! Klopt ja onderdelen is wel ff zoeken!! Succes!!!
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.