15 ponder Lid sinds: 16-9-2012(UTC) Berichten: 101
Bedankjes: 3 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
hallo iedereen ik ben reeds enkele weken op zoek naar een bedchair omdat ik van plan ben om volgend jaar weer enkele nachten te vissen. ik heb dit jaar ook een paar nachten gevist waarvan 4 na elkaar en ik moest in me stoeltje slapen of op een luchtmatras en vond dit toch niet echt comfortabel liggen. dus ik dacht in eerste instantie om er een te kopen in de winkel maar vind een deftige bedchair toch wel al veel kosten. dus zoek ik een 2de hands bedchair met 6 poten van degelijke kwaliteit en een mooi prijsje van maximum 80 euro. kan je me helpen stuur me dan een pm aub alvast bedankt mikaël
|
|
|
|
|
niemand een bedchair over?
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
nieuwe van nash voor 65 ook goed. pm maar bij interesse
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
JRC defender nieuw bij hareco €87,00. Een maatje van me slaap er al jaren op elke week en die vind hem super. |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 3-10-2009(UTC) Berichten: 965 Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
als het voor volgend jaar is waarom kijk je dan straks niet op carpzwolle er zullen voldoende aanbiedingen zijn dat weet ik zeker o.a. mack2 |
als karpervissen je passie is .
|
|
|
|
|
ik zou heel er graag gaan naar carp zwolle maar weet niet of ik kan, ik ben nog maar 15 dus ben ik erg afhankelijk van m'n ouders. :c en moest ik iets tweedehands kopen zie ik het wel liever eens voor ik het koop.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 1-2-2012(UTC) Berichten: 126
|
Hou marktplaats een beetje in de gaten, komt vanzelf iets langs wat aan jou wensen voldoet
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 15-3-2012(UTC) Berichten: 154
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
of hou wat webshops in de gaten voor eventueel aanbiedingen |
Ik zeg maar ZOO dat is korter dan dierentuin |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
straks op 30 november heb je weer de hengelsport en visboten beurs. ga daar misschien eens kijken , ze hebben daar straks een speciaal karper onderdeel. ik heb vaak op die beurs erg goedkoop mijn karper spullen kunnen scoren. daar zal ook ontgetwijfeld het één en ander aan aanbiedingen staan wat misschien aan jou wensen / eisen voldoet. succes !! |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-4-2011(UTC) Berichten: 774 Locatie: Elst
Bedankjes: 7 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Op raven en vlemmix heb je ze al vanaf 30 euro |
tight lines and wet nets Luuk Zomerhuis
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Ik zou je willen adviseren te kijken naar een JRC. Deze hebben namelijk (mijns inziens) een heel erg goede prijs / kwaliteit verhouding. Ze zijn sterk, lekker licht en liggen heel goed.
Als je echt een tweedehands moet hebben zou ik MP in de gaten houden en wie weet heeft iemand hier nog een strecher over.
Gr. Erwin
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-7-2011(UTC) Berichten: 790
Bedankjes: 3 keer Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
|
Eey mikael dr staat een bedchair hier te koop op cf.Alleen is 20euro boven je budget |
Vissen kost je vrienden,vrienden kosten je vissen |
|
|
|
|
mag eigenlijk gesloten worden kheb een fantastisch koopje gedaan op 2dehands 45 euro voor een soul summum met 7 poten ligt fantastisch
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-4-2011(UTC) Berichten: 774 Locatie: Elst
Bedankjes: 7 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
|
tight lines and wet nets Luuk Zomerhuis
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.