15 ponder Lid sinds: 6-5-2012(UTC) Berichten: 118
|
ik heb een paar vraagjes want ik was op zoek naar goedkoop voer boilies of pellets gewoon iets goedkoops om te voeren. ik kwam een jongen om de camping tegen die met paardebrokken aan het voeren was hij zei dat hij wou uitproberen of het werkt en het is kei goedkoop, de volgende dag moesten we naar huis in heb ik niet meer aan die man kunnenvragen of het werkte en of hij iets gavangen had. nou is mijn vraag heeft iemand het ooit uitgeprobeert of het werkt en weet welke merk brokken ik moet halen? ik hoop dat iemand me kan helpen, alvast bedankt. Bewerkt door de gebruiker zaterdag 29 september 2012 15:25:34(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 3-10-2009(UTC) Berichten: 965 Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
waarom google je niet naar de samenstelling van paardebrokken of vraag aan een leverantsier waaruit deze broken zijn opgebouwd dan kun je zelf beoordelen of dit goed is om mee te vissen |
als karpervissen je passie is .
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 3-10-2009(UTC) Berichten: 965 Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
gewoon klein beetje onderzoek leert, zie plaatje, ericesv heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
|
|
Thx voor de moeite alleen weet ik niet Echt wat die letters links in die diagram betekenen Maar ik ga ff googlen Bewerkt door de gebruiker zaterdag 29 september 2012 18:53:57(UTC)
|
|
|
|
|
ik kan niet echt vinden wat die letters betekenen maar ik denk dat de karper het wel kan eten want er zittten alleen maar goede dingen in maar zou de karper er ook op af komen? dat kan ik niet op google vinden Bewerkt: door de gebruiker zaterdag 29 september 2012 21:14:43(UTC)
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
Dat weet ie zelf ook niet.
|
|
|
|
|
ik ga wel uitproberen en als daar karper op af komt heb ik kei goedkoop aas het kost maar 6,50 per 25kg
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-7-2011(UTC) Berichten: 790
Bedankjes: 3 keer Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
|
als je ff naar google gaat ff intikken paardebrokken-karper dan kom je wel een artikel tegen |
Vissen kost je vrienden,vrienden kosten je vissen |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 8-7-2012(UTC) Berichten: 123
|
Letters links zijn afkortingen uit PSE Zn is zink Ca calcium Cu koper. Alleen vind ik dat maar beetje raar
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Helemaal geen slecht plan.... denk dat het niet heel veel anders werkt dan een pellet....
|
|
|
|
|
En dat het veel brasem aantrekt,maar dat is meestal met goedkoop voer |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Maar goed.... dat doet hennep ook En waar brasem komt ...
|
|
|
|
|
beste brasskiss , heb nog even verder voor je op google gekeken. hier de afkortingen, ericesv heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
|
|
@ Erwin.En nog meer brasem en nog meer brasem.Ik heb nooit een verband kunnen trekken tussen brasem en karper.Dat ze de karper aan trekken |
|
|
|
|
Ze azen op hetzelfde voer, dus waar brasem komt, komt karper ook.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 8-7-2012(UTC) Berichten: 123
|
ronald308 schreef:@ Erwin.En nog meer brasem en nog meer brasem.Ik heb nooit een verband kunnen trekken tussen brasem en karper.Dat ze de karper aan trekken Als er brasem op komt komt er sowieso wel karper op af ook!
|
|
|
|
|
Ja toch wel fesker.Nou dan heb ik medelijden met al die wedstrijdWITvissers hoor niet vaak dat ze het hele leefnet vol met karper hebben of jij wel? |
|
|
|
|
@Ruud maar dan moet de brasem niet alles weg hebben gevreten |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.