CarpFeeling Forum
»
CarpPlaats
»
Tips
»
vlemmix/raven opruiming
15 ponder Lid sinds: 21-7-2012(UTC) Berichten: 105
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Zaterdag zijn er 100 uitgekozen karperartikelen tot 60% korting in de webshop. Niet alleen 100 karperartikelen maar dit geld zowel voor alle andere vissoorten. Bewerkt door de gebruiker maandag 24 september 2012 22:31:58(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 169
|
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
tis bijna allemaal x2 pruttel
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
floriskouters schreef:tis bijna allemaal x2 pruttel Voor sommige mensen erg interessant vanwege de prijs toch? Zo ben ik in elk geval ook begonnen....
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 21-7-2012(UTC) Berichten: 105
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
er zitten voor beginnende vissers toch een aantal leuke dingen tussen.
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
Erwin schreef:floriskouters schreef:tis bijna allemaal x2 pruttel Voor sommige mensen erg interessant vanwege de prijs toch? Zo ben ik in elk geval ook begonnen.... kun je naar mijn mening beter ultimate of strategy halen. kost ook.niet veel. maar is veel betere kwaliteit. niks2 is kapot voor je de winkel uit bent.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-8-2012(UTC) Berichten: 492
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
valt best mee ik heb 5 euro piepers gehad van x2 en die deden het na 2 jaar en zware regenbuien nog steeds eentje is een x in het water gevallen ongeveer 5 minuten onder water en toen vond ik hem weer dagje laten drogen en hij deed het weer |
gooi je problemen uit, vang je dromen. |
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpPlaats
»
Tips
»
vlemmix/raven opruiming
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.