15 ponder Lid sinds: 16-9-2012(UTC) Berichten: 164
Bedankjes: 4 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
ik ken er die er regelmatig vissen maar dan vooral op steuren. |
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
* Verplaatst naar Karpervissen in > België
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 16-1-2011(UTC) Berichten: 96
|
Dubieus watertje. Een forellenputje, volgestouwd met grote vissen. Herkomst vissen??? Ieder z'n ding natuurlijk, maar als dit de toekomst van het karpervissen is, dan is alles verloren.
Grts
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 835
|
Mark Hoedemakers schreef:Dubieus watertje. Een forellenputje, volgestouwd met grote vissen. Herkomst vissen??? Ieder z'n ding natuurlijk, maar als dit de toekomst van het karpervissen is, dan is alles verloren.
Grts "vind ik leuk " nagel op de kop |
if you pay peanuts you catch monckey's ................ |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-1-2011(UTC) Berichten: 713
|
het water ziet er idd niet erg groot uit.... |
Het maakt niet uit groot of klein, als ze maar mooi zijn
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 16-9-2012(UTC) Berichten: 164
Bedankjes: 4 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
tja wij gaan het eens proberen lijkt me best een leuk weekendje te worden alleen heeeeeel koud haha maar dat nemen we er graag bij.
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 4-10-2012(UTC) Berichten: 20
|
Is af te raden , ik ben ben die kanten , en heb me weten vertellen dat er eren grootte vissterfte was, mede door het vissen waren die van andere putten afkomstig waren.
Mijn inbreng maar.
Dennis
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 10-8-2012(UTC) Berichten: 2
|
Er is inderdaad een massale karpersterfte geweest in 2011. Daarna is de put aangevuld met veel en grote steur. Of je daar nog een karper kan of wil vangen is zeer de vraag. Als er al karpers opzitten, zijn ze toch weer ergens verdwenen.
Mijn advies: wegblijven daar.
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 6-8-2011(UTC) Berichten: 75
|
inderdaad , als dit de toekomst van het karper vissen is dan is het maar erg. maar het grote probleem dat mensen op zo een water willen gaan vissen komt ook vaak omwille van de vele syndicaten die er heersen op mooie waters. bv hier bij mij in de buurt liggen mooie waters , maar allemaal onder syndicaat beheer . dat is zeer goed , voor het behoud en dergelijke . maar het komt zeer zelden voor dat er nieuwe mensen toegelaten worden of nieuwe vergunningen uitgekeerd worden. ik sta op verschillende wachtlijsten maar kdenk eer ik een vergunning krijg ben ik op pensioen en daarom krijg je dan dat er mensen wel naar zo een water moeten gaan , om hun hobby te kunnen uitoefenen . en dat kan ik dan wel verstaan . maar ieder zen ding natuurlijk
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.