CarpFeeling Forum
»
CarpPlaats
»
Vraag
»
accu HP COMPAQ nw8440 probleem
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 21-9-2012(UTC) Berichten: 1
|
Hallo mensen Ik hoop dat jullie mij wat verder kunnen helpen. Mijn HP COMPAQ nw8440 aptop heeft de laatste tijd bedacht dat het leuk is om zichzelf zo maar af te sluiten, ook als de accu nog voor 50% is opgeladen oid. Ik kan hem direct daarna ook niet meer opstarten, maar een dag later wel weer . Nou start ik vandaag mijn laptop op, en komt ie met de melding dat er een probleem is met de HP COMPAQ nw8440 accu. De letterlijke melding is: Er is een probleem met uw accu waardoor uw computer plotseling afgesloten kan worden. Hij geeft zelf aan dat ik hem maar moet vervangen, maar ik heb een beetje rond gezocht, en dat kost al snel 70 euro oid, en dat vind ik dan weer een beetje jammer. Heeft iemand een idee wat het eventueel kan zijn, en anders waar ik misschien goedkoop een accu kan vinden? wat dacht je van deze: http://www.accukorting.c...paq-notebook-nw8440.html
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Heb je je speciaal op dit forum aangemeld om een vraag over je laptop te stellen? We hebben het hier over karpervissen!
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
Zoals Tim al zegt we hebben het hier over karpervissen. Wat is de opzet van deze vraag? |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
nieuwe accu kopen kniepert!!!! |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Probeer het eens met een snowman rig Of een wafter zullen wel uitgekeken zijn op het oude |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
of the goo, wil ook nog wel ns werken. en dna lekker dik insmeren.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-8-2012(UTC) Berichten: 492
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
haha misschien weten ze er bij carpboard raad mee |
gooi je problemen uit, vang je dromen. |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
Goed klein maken alvorens te voeren.
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Hang hem even aan uw rigje! |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
Ik gok op een spamaccount
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Toch mijn bril op houden bij het lezen van Franks reactie whahahahaha
Las ik gok op een spermaaccount whahahahahahaha schele |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
waar het hart vol van is.......... |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 22-1-2011(UTC) Berichten: 359
Bedankjes: 5 keer Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
Gewoon lekker verwijderen dit topic
1 niet karper gerelateerde vraag en tig onzin antwoorden en geen terugkoppeling van de topic starter als iemand probeert door te vragen omtrent het probleem. Forum bevuiling noemen we dat. |
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Helemaal waar Raymon. Ik wilde het even aankijken of de topicstarter nog ging reageren maar dat blijkt niet zo te zijn. Hier gaat een slotje op.
Gr. Tim,
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpPlaats
»
Vraag
»
accu HP COMPAQ nw8440 probleem
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.