CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Materiaal & Techniek
»
Foto's van jullie systeem opstelling(en).
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Ron van Houtum schreef:deze week 3 andere hengels halen voor het vrouwtje maar denk dat ik ze zelf maar hou Mag zij met de force vissen Het zijn Oldies 2 / 2,25 lb Co Sielhorst hengels met 11 hard chrome ogen
Lijkt me verdacht veel op 'met voorbedachte rade' |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
sssssssssssssssssssttttttttttttttttttt |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 1.050
Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
|
Weer wat gekocht op MP MRabbers? Zag laatst een set SS2600 te koop. |
Say hello to my little friend |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 12-8-2011(UTC) Berichten: 8
|
team nootdorp schreef:Jawbone schreef:Mijn setje Volgens mij ben ik de enige die links en rechts totaal verschillend heeft xD
heb ook nog 2 van die rechtse piepers liggen, hebben het 3 jaar lang super gedaan voor een tientje Ja klopt, doen het inderdaad erg goed voor dat geld, die linker is wel een stuk minder, heel erg gevoelig, geeft soms al een piepje als het aardig waait. Maargoed, ik ben nog maar een beginner, dus het wordt steeds meer uitbereid.
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 22-11-2011(UTC) Berichten: 74
|
(Weer wat gekocht op MP MRabbers? Zag laatst een set SS2600 te koop.) David T.
Jawel!! Sportex is altijd nice!!!
Oke ja zag het ook de SS2600 molens' net nu ff geen geld voor... haha
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 6-5-2012(UTC) Berichten: 118
|
ik heb een vraagje aan nick van bommel: hoelang zijn zie buzzebars?
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Ron van Houtum schreef:deze week 3 andere hengels halen voor het vrouwtje maar denk dat ik ze zelf maar hou Mag zij met de force vissen Het zijn Oldies 2 / 2,25 lb Co Sielhorst hengels met 11 hard chrome ogen
Hier komen Shimano Biomasters xsb onder te hangen |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Liggen die over die houten afscheiding, in een vijvertje bij uw buur? !.... Tzijn wel verduiveld mooie stokken, verkleurt die kurk niet na enkele regenvlagen? Bewerkt door de gebruiker vrijdag 7 september 2012 11:50:37(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-11-2010(UTC) Berichten: 341
|
ook maar een foto'tje waar ik het mee moet doen
|
|
|
|
|
whitey schreef:Liggen die over die houten afscheiding, in een vijvertje bij uw buur? !.... Tzijn wel verduiveld mooie stokken, verkleurt die kurk niet na enkele regenvlagen? Sopje met wat groene zeep en een fijn nagelborsteltje en ze zijn weer schoon Net effe getest Oei die gaan lekker krom man dat word en genot om mee te drillen |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-11-2010(UTC) Berichten: 341
|
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 1.050
Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
|
Kijk dat buigt lekker! |
Say hello to my little friend |
|
|
|
|
Hoop ze snel uit te testen |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 20-5-2012(UTC) Berichten: 80
|
Ron van Houtum schreef:whitey schreef:Liggen die over die houten afscheiding, in een vijvertje bij uw buur? !.... Tzijn wel verduiveld mooie stokken, verkleurt die kurk niet na enkele regenvlagen? Sopje met wat groene zeep en een fijn nagelborsteltje en ze zijn weer schoon Net effe getest Oei die gaan lekker krom man dat word en genot om mee te drillen niet bang geweest dat ie zou breken?? hij buigt zkr lkr door hoor!! b |
Karper teller 2011: 249 geeindigd Karper teller 2012: 29 |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 25-9-2011(UTC) Berichten: 315
|
|
beter 1 uur gevist, dan 8 uur gewerkt!!! |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
griend heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 19-7-2012(UTC) Berichten: 553 Is 7 keer bedankt in 7 post(s)
|
dat staat er strak bij griend(like.) Echt een vette set man . |
Mvg Klerk.
Als je thuis blijft vang je zeker weten niks. |
|
|
|
|
een lekkere uitdaging griend |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
Thanks, een uitdaging is het zeker Ron op een groot water maar de voldoening na een vangst is nog groter |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Materiaal & Techniek
»
Foto's van jullie systeem opstelling(en).
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.