Nieuwe uitzetting Lid sinds: 16-9-2012(UTC) Berichten: 7
|
ik vis nu al zins een jaar of 2 op karper maar heb er tot nu toe er nog heen aan de haak geslagen ik begrijp het niet wat ik verkeert doe wie oow wie kan me op weg helpen
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 3-10-2009(UTC) Berichten: 965 Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Beste Karper king, als je iets meer info geeft over de manier waarop je vist of waar je vist kunnen mensen iets gerichter advies geven of je helpen. verder kan ik je aanraden veel op dit forum door te lezen dan wordt je vanzelf wijzer. Je komt uit brabant ga eens een keer op de vijver van Theo lussius vissen gegarandeerd dat je van die 0 afkomt. Bewerkt door de gebruiker zondag 16 september 2012 12:21:01(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
als karpervissen je passie is .
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 16-9-2012(UTC) Berichten: 7
|
oke is zal beteren uit leg geven zo me teen
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
leg ons eens uit hoe je te werk gaat...
Daarmee bedoel ik: - Op wat voor water vis je? - Hoe kies je je stek uit? - Hoe ga je te werk met voorvoeren? - Met wat voor aas vis je? - Maak eens een foto van je rig en montage van je systeem?
Heb je je van tevoren goed verdiept in het karpervissen? Door je in te lezen of info vragen bij andere karpervissers.. In het begin is het natuurlijk wel echt zoeken en aftasten wat je goed en niet goed doet. Maar in 2 jaar had jij toch al wat mogen vangen.. |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.