CarpFeeling Forum
»
CarpPlaats
»
Aanbod
»
Drake XRT lichtgevende Stiffhanger(Swinger) (4 stuks)
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
http://link.marktplaats.nl/5826400024 stuks : Twee Blauw Twee Rood Drake XRT Illuminated (lichtgevende) Stiffhanger (Swinger) is ontworpen om alle situaties aan te kunnen, of het nou vissen op grote, kleine of middelgrote afstand is. Uitgerust met een te verschuiven gewicht dat het mogelijk maakt de lijn op de gewenste spanning te brengen. Drake XRT bevat een geïntegreerd zelf spannend lijn systeem compleet gemaakt van roestvrij staal en zowel geschikt voor nylon als voor gevlochten lijn, de lijn is erg gemakkelijk te bevestigen en loopt er soepel doorheen omdat er gebruikt wordt gemaakt van een kogellagertje en bij een aanbeet komt deze gemakkelijk los. De gladde ronde kop zorgt er voor dat de lijn niet verstrikt raakt. De fluorescerende kop bevat een led oplichtend systeem in de gewenste kleur, deze blijft na een aanbeet 20 seconden nagloeien. Tevens uitgerust met een systeem om deze vast te zetten onder de piepers en geschikt om aangesloten te worden op de meeste piepers. Reden verkoop : ze passen op de meeste piepers, maar helaas niet i.c.m. met mijn delkim's. Nieuwprijs in de winkel : € 14,90 per stuk. Wil je het op laten sturen, dan komen er nog de verzendkosten bij. Ze zijn alleen per 4 te koop (dus niet los). leen heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Leen je hebt toch adapters voor die stekkers? |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-11-2010(UTC) Berichten: 533
Bedankjes: 27 keer Is 4 keer bedankt in 3 post(s)
|
Ze werken wel op je UK Mag Rollers Leen. Leuk hé Ron, die reclame Mvg Erwin |
Van de passie voor het karpervissen mijn werk gemaakt... |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
d d Grappig erwin d d Heb jij al een andere avatar gekozen? |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
Ron van Houtum schreef:Heb jij al een andere avatar gekozen? elke dag is er 1 ron b |
groet erik |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
leen schreef:http://link.marktplaats.nl/582640002
4 stuks : Twee Blauw Twee Rood
Drake XRT Illuminated (lichtgevende) Stiffhanger (Swinger) is ontworpen om alle situaties aan te kunnen, of het nou vissen op grote, kleine of middelgrote afstand is. Uitgerust met een te verschuiven gewicht dat het mogelijk maakt de lijn op de gewenste spanning te brengen.
Drake XRT bevat een geïntegreerd zelf spannend lijn systeem compleet gemaakt van roestvrij staal en zowel geschikt voor nylon als voor gevlochten lijn, de lijn is erg gemakkelijk te bevestigen en loopt er soepel doorheen omdat er gebruikt wordt gemaakt van een kogellagertje en bij een aanbeet komt deze gemakkelijk los. De gladde ronde kop zorgt er voor dat de lijn niet verstrikt raakt. De fluorescerende kop bevat een led oplichtend systeem in de gewenste kleur, deze blijft na een aanbeet 20 seconden nagloeien.
Tevens uitgerust met een systeem om deze vast te zetten onder de piepers en geschikt om aangesloten te worden op de meeste piepers.
Reden verkoop : ze passen op de meeste piepers, maar helaas niet i.c.m. met mijn delkim's. Nieuwprijs in de winkel : € 14,90 per stuk.
Wil je het op laten sturen, dan komen er nog de verzendkosten bij. Ze zijn alleen per 4 te koop (dus niet los).
Verkocht. Mag dus een slotje op.
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpPlaats
»
Aanbod
»
Drake XRT lichtgevende Stiffhanger(Swinger) (4 stuks)
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.