CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
hopelijk doet goed voorbeeld nog beter volgen
5 ponder Lid sinds: 14-4-2010(UTC) Berichten: 15
|
in sommige landen leven ze er van en zijn ze er naast geboren 297 Als ik vis, doe ik dat graag op een schone stek. Ik zal dus altijd langs de waterkant opruimen. Mijn stek is weer schoon en die houd ik ook schoon. Ik heb ook wel eens vanuit Carp team Enschede een aktie op touw gezet, om een dag met een groepje leden (toffe gasten Daaf, Koen, Joris,Milan en Bichem) met prikstokken langs de stadsvijvers te struinen. 123 Maar zelfs als ik ga voeren nu, is het bijna standaard dat ik dan ook een vuiniszak vul, met achter gelaten pruttel. Niet alleen mijn eigen stek maar rondom het water dat ik bevis. zoveel moeite kost het me niet, al heb ik wel een stijfe rug pfff :-? ouwe man. Opvallend is dat het meeste niet van andere vissers komt hoor daarvoor mijn complimenten. Het meeste is van mensen die even kwamen chillen. Is het wel van vissers dan kan ik alleen maar zeggen: [size=150] stupid, it's like shitting on your own doorstep!!! [/size] wave12 wave12 wave12 van vandaag een kleine impressie als je echt van de tropen wil genieten! :roll: ik snap dat niet die energy drinks, krijg je dan geen vleugels om op te ruimen :evil: ps heb alles ook nog even netjes gescheiden, plastic bij plastic, want dat moet tegenwoordig een schone wereld begint bij jezelf. hopelijk doet goed voorbeeld nog beter volgen Bewerkt door de gebruiker maandag 19 april 2010 15:07:15(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Heel goed Martijn! Dit scheelt enorm als we allemaal een vuilniszak vullen na de sessie.
Zoals je al aangeeft zijn het meestal niet de vissers die deze troep veroorzaken. Helaas worden wij wel aangewezen als schuldigen wanneer er troep langs de waterkant wordt gevonden.
Erwin
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-2-2010(UTC) Berichten: 263
|
Erwin schreef:Heel goed Martijn! Dit scheelt enorm als we allemaal een vuilniszak vullen na de sessie.
Zoals je al aangeeft zijn het meestal niet de vissers die deze troep veroorzaken. Helaas worden wij wel aangewezen als schuldigen wanneer er troep langs de waterkant wordt gevonden.
Erwin respect heb vorig jaar een tweetal engelsen gezien langs de ijssel die een strook van een halve kilometer hebben ontdaan van afval. eigenlijk moeten we dit allemaal gewoon eens een keer (of meerdere) doen |
Life is a game, fishing is serious |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
respect Martijn wat je doet. ook ik probeer altijd mensen te wijzen op troep die ze achterlaten. vooral de jonkies willen bij ons nog weleens de wal aan te zien voor 1 grote vuilnisbak. Zelf nemen we altijd alles mee wat we hebben aan afval en als dat wat meer is van een ander doen we daar ook niet moeilijk over. Zo'n prikactie is misschien ook nog weleens iets om te organiseren. Zien ze ook dat wij het goed voor hebben met de natuur. |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 11-1-2010(UTC) Berichten: 337
|
afgelopen weekend sessie gedaan op het kanaal en we hebben daar ook 2 zakken met vuil opgeruimd. wel triest dat t zo moet,maar als we het met zijn alle gewoon netjes houden komen we een heel eind. |
Gr Henk de platte koning. |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 5-4-2010(UTC) Berichten: 165
|
Respect! Het is jammer dat je het afval van anderen op moet riumen maar sommigen hebben nou eenmaal geen fatsoen! Tevens staan er bij veel visplekken ook wel prullenbakken maar die zitten vaak tot de nok toe vol. Ja, als je een sessei zit kun je makkelijk even afval ruimen.... klasse!
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
hopelijk doet goed voorbeeld nog beter volgen
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.