10 ponder Lid sinds: 26-7-2011(UTC) Berichten: 89
|
Hallo medeboarders! ik zat afgelopen vrijdag op zaterdag te vissen, dus zat ik op cf te kijken via mijn mobiel en wat mij opviel is dat er geen mobiele versie is van de website en het forum. het zou misschien wel makkelijk zijn om er ook een mobiele versie van te maken of gaat zoiets niet lukken?
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
Ik denk dat het aardig wat werk kost om een mobiele site te maken. |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 5-5-2012(UTC) Berichten: 311
|
Ik kan gewoon de site makkelijk bereiken met mijn telefoon
|
|
|
|
|
@griend, ik denk dat je daar wel gelijk in hebt, maar zelf denk ik dat er wel veel vissers zijn die het misschien wel fijn vinden om niet telkens te hoeven inzoomen enz..
zelf vindt ik het wel fijn om als ik aan het vissen zit het forum te bekijken en kijken of ik dingen kan opsteken en wat ik kan proberen aan de waterkant, dan vindt ik het wel fijn als ik niet telkens hoef in te zoomen
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 11-8-2012(UTC) Berichten: 72
|
Dan heb je zeker een iPhone, want ik heb een Android en heb daar eigenlijk geen moeite mee. Tenzij je je twee keer tikken op je scherm lastig vindt. Een lang stuk type es wel een crime.
Voor de carp cam was het ideaal geweest als er een mobiele versie van was geweest. |
Schub: 1 Zeelt: 1 Brasem: 2 Blank: 9 |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Dit is iets wat op de stapel ligt
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 11-8-2012(UTC) Berichten: 72
|
Erwin schreef:Dit is iets wat op de stapel ligt Nice |
Schub: 1 Zeelt: 1 Brasem: 2 Blank: 9 |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
Erwin schreef:Dit is iets wat op de stapel ligt Die stapel word ook maar niet kleiner he d |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 5-5-2012(UTC) Berichten: 311
|
Lebbes schreef:Dan heb je zeker een iPhone, want ik heb een Android en heb daar eigenlijk geen moeite mee. Tenzij je je twee keer tikken op je scherm lastig vindt. Een lang stuk type es wel een crime.
Voor de carp cam was het ideaal geweest als er een mobiele versie van was geweest. Ja klopt , ik heb een iPhone Een app die je gelijk naar de forums verwijst lijkt me ook een heel goed plan
|
|
|
|
|
ik heb gewoon een android toestel maar het is wel hinderlijk om telkens in te zoomen en uit te zoomen.. @Erwin mooi om dat te horen, kan eigenlijk niet wachten @Tijgernootje, dat is misschien ook een leuke optie ja, maar een app kost meer dan mobiele website ( http://cmcgblog.nl/web-o...-of-een-mobiele-website/)
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 9-1-2013(UTC) Berichten: 194
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
zodra die er is ga ik hem downloaden! maar aangezien het veel tijd zal kosten ga ik er vanauit dat we nog fftjes moeten wachten |
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.