CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Rigs
»
iemand ervaring met deze combinatie en rig?
20 ponder Lid sinds: 4-7-2012(UTC) Berichten: 358
|
|
Mensen zeggen dat ik nooit iets vang , maar ik "VANG" al heel mijn leven haha |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Hazelnoten?? Hmmm zit uw draad verkeerd? Bewerkt door de gebruiker dinsdag 4 september 2012 20:13:09(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-8-2012(UTC) Berichten: 492
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
lijken net eikeltjes die hazelnoten je moet hazelnoten trouwens 45 tot 60 min koken, dat is het beste maar het aas zit te strak tegen de haak het moet er net onder hangen maar dan zo dat het net de onderkant van de haakbocht aanraakt en komt je lijn niet aan de verkeerde kant uit het oog zoals whitey al zei? Bewerkt door de gebruiker dinsdag 4 september 2012 20:33:22(UTC)
gooi je problemen uit, vang je dromen. |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 12-6-2012(UTC) Berichten: 199 Locatie: Scheemda
|
ten eerste het lijken niet eikels het zijn volgens mij eikels een een tijgernoot. en inderdaad lijn komt aan verkeerde kant van oog uit en het aas zit te dicht op de haak. Bewerkt door de gebruiker dinsdag 4 september 2012 21:48:01(UTC)
heb plezier in je visserij dan komt alles goed |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-7-2011(UTC) Berichten: 790
Bedankjes: 3 keer Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
|
100 punten dat dat eikels zijn, met een tijger in het midden.En aan het begin van de 1e eikel zou ik een stoppertje plaatsen zon 1 wat je ook gebruikt bij het penvissen zo dat ze mooi compact bij elkaar blijven.En 1cm tussen de haakbocht en de 1e eikel niet zo mee gaan vissen die eikels zijn rauw GIFTIG!!! Bewerkt door de gebruiker dinsdag 4 september 2012 21:56:50(UTC)
Vissen kost je vrienden,vrienden kosten je vissen |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 4-7-2012(UTC) Berichten: 358
|
i know .... dit is ook niet van mij maar een screenshot van een film wat ik zeer interessant vond , ik dacht dat ik dit wel eens zou willen proberen in de toekomst , kan je eikels eigenlijk goed gebruiken of moet je ze koken of hoe zit dat?
DE FILM NOEMT Globetrotter World 'Wild Carp |
Mensen zeggen dat ik nooit iets vang , maar ik "VANG" al heel mijn leven haha |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-7-2011(UTC) Berichten: 790
Bedankjes: 3 keer Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
|
ik zou eens gaan googlen.Je moet ff googlen intikken eikels karpers wordt je zo ff door gelinkt naar een site Bewerkt door de gebruiker dinsdag 4 september 2012 22:44:19(UTC)
Vissen kost je vrienden,vrienden kosten je vissen |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Er is een gezegde dat zegt: "je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn" dit klopt volledig! Ik heb het op de eikels en niet op Tim hé! Bewerkt door de gebruiker woensdag 5 september 2012 08:02:29(UTC)
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-2-2012(UTC) Berichten: 221
|
Mooie rig!..als de eerste eenkhoorns op de mat liggen wel ff fotootje plaatsen hé!!...
M. |
Als iedereen het anders doet, doen we allemaal hetzelfde..... |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Niet vragen, maar doen. (los van de opmerkingen over lijn aan verkeerde kant en te korte hair natuurlijk ;-) ). En als je er mee vangt zal de ene zeggen "dankzij" en de ander "ondanks". Boeien... Voor de laatste groep.. nee, met een fel gekleurd piepschuim achtig balletje of een geel stukje plastic.. dat vangt toch ook.. ;-). PS: in magen van haaien treffen ze ook wel eens complete autonummerbord platen aan. Dat werkt dus ook.
|
|
|
|
|
Haha..heey leen moet ik dan die nummerplaat popup vissen of gewoon aan een bodemriggie?...
grt. Marc |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Marc schreef:Haha..heey leen moet ik dan die nummerplaat popup vissen of gewoon aan een bodemriggie?...
grt. Marc Vlgs de laatst bekende studie werkt dat alleen indien je de overloaded uitvoering gebruikt anders spiegelt de plaat bij teveel zonlicht (dieptes tot ~ 3 a 4 meter afhankelijk van de helderheid van het water). PS: Mijn vorige bericht was serieus, deze niet. <stop>
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
agja langs water kant staan ook eiken dus valen vast wel eikels in water dus zullen die beesten ook wel vreten |
|
|
|
|
Dat hoop ik niet popp96, zoals eerder aangegeven zit er blauwzuur in eikels, en dat is niet echt gezond...
M. |
|
|
|
|
Marc schreef:Dat hoop ik niet popp96, zoals eerder aangegeven zit er blauwzuur in eikels, en dat is niet echt gezond...
M. jha oke. |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 5-5-2012(UTC) Berichten: 311
|
Misschien dat je er een eekhoorn mee vangt
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Rigs
»
iemand ervaring met deze combinatie en rig?
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.