CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Materiaal & Techniek
»
Nash titan 2 man VS Nash double top extreme
35 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 917
Bedankjes: 3 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
Zoals de titel al verklapt zit ik te twijfelen tussen deze 2 tenten. Graag jullie mening en ervaring. Mvg Patrick |
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 11-3-2012(UTC) Berichten: 38
|
double top extreme
|
|
|
|
|
Ries76 schreef:double top extreme Dat de tent zo heet wist ik al nu graag nog je motivatie waarom ik voor deze tent zou moeten kiezen. Wat design betreft heeft de titan bij mij een streepje voor. Mvg Patrick |
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
disign is de titan indd mooier vind ik. probleem bij die titan is dat ie a te duur is en b de stormpalen zijn van bedroevende kwaliteit de lak laat je zo los, je had het al gezien bij mijn brolly. mijn volgende word echt 100% een doubletop |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 11-3-2012(UTC) Berichten: 38
|
smaken verschillen , persoonlijk vind ik ze beide mooi maar double top bied meer ruimte met 2 stretchers en alle bijbehorende spulletjes... en ook dat je er nog fatsoenlijk in kan bewegen/keren .
|
|
|
|
|
Lodewijk schreef:disign is de titan indd mooier vind ik. probleem bij die titan is dat ie a te duur is en b de stormpalen zijn van bedroevende kwaliteit de lak laat je zo los, je had het al gezien bij mijn brolly. mijn volgende word echt 100% een doubletop Geld speelt in dit geval geen rol aangezien hij me aangeboden wordt door mn vaste hengelsportkruidenier. En de xtra ruimte heb ik niet echt nodig daar ik meestal alleen vis. Mvg Patrick |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
ga dan voor de titan als je de lak op de stormpalen voor lief neemt |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Dan zou ik ook voor de titan gaan zeker als je niet naar ruimte kijkt! |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
Ik zou ook voor de titan gaan, vrienden van me hebben hem echt een super ding. |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
|
Kogel is door de kerk het wordt de titan 2 man. Word eind van de week besteld Mvg Patrick |
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Materiaal & Techniek
»
Nash titan 2 man VS Nash double top extreme
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.