45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Kan iemand me aub nuttige info geven over een degelijke trolly/barrow met dubbel voorwiel, geen kleintje, prijs tot 200€. Dank op voorbaat voor de nuttige tips. Nu heb ik op het oog: nash Trax evo of trax cargo..........., maar de prijs van deze he :( Bewerkt door de gebruiker zaterdag 1 september 2012 17:10:13(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
waarom persee een dubbel voorwiel ? dat is in een heleboel situaties alleen maar heel vervelend! (ongelijke paden, modder, grind, noem het maar op waardoor je trolley ontzettend onstabiel en moeilijk bestuurbaar is.
ik gebruik zelf de ''trakker compact'' (een trolley van TRAKKER.)
deze kost 150 euro , en is super degelijk en compact op te ruimen in de auto.
even wat voordelen op een rijtje:
licht van gewicht. makkelijk hanteerbaar. tot een erg klein pakketje op te vouwen. een wiel dat los kan , en een rekje voorop dat los kan.
ik gebruik hem zelf al 4 jaar en bevalt geweldig!
hele bergen spullen er op , en nog heerlijk bestuurbaar.
Succes!!!
|
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Ik dacht net dat 2 voorwielen stabieler waren, heb er nu ene met een voorwiel, en ik kan evengoed een kruiwagen gebruiken. |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 27-5-2011(UTC) Berichten: 25
|
|
|
|
|
|
robin692 schreef:http://www.carpfeeling.com/forum/yaf_postst6187_Daiwa-infinity-freeloader-wheel-barrow.aspx
;-) Bedankt voor de tip, maar ik vind die net iets te klein voor al mijn "tuig", ik ga morgen kijken naar de Nash Trax Evo, http://www.vanstekelenbu....php?id=1277&from=-2 (ook al gaat dit over mijn budget), wordt vervolgd. Ik heb ook HH geinformeerd en die wist me ook te vertellen zeker ene met 1 voorwiel ipv 2 te nemen, dus dat staat al vast. Bewerkt door de gebruiker maandag 3 september 2012 17:30:42(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Whitey, Kijk is naar de JRC one wheel barrow, is erg praktisch en het wiel is goed gepositioneerd waardoor je nauwelijks het gewicht voelt. Verder is die lekker breed en in lengte verstelbaar. Ik ben er erg tevreden over, het enige minpuntje is de lak, die krast in mijn ogen te snel. |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
|
Peter: ik heb bijna dezelfde........merkloos, en ik krijg er niet alles op, die nash trax evo heeft vooraan nog een extra 'rek' en je kan hem ook breder maken, nu kan mijn bedchair niet eens tussen de opstaande randen, enfin kga deze week nog bij fishing.be es kijken en vergelijken, bedankt voor de tip alvast! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Ook al op een andere manier geprobeerd te stapelen? Een bedchair zou er toch wel op moeten kunnen zou je zeggen. Die nash barrow is wel een erg mooi ding trouwens. Ziet er onverwoestbaar uit met dat grove wiel eronder. |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
|
Ik ga morgen shoppen bij fishing.be en zal dan posten welke ik heb gekocht.
Trolly die ik nu heb is een B-Carp modelleke. |
|
|
|
|
Hier mag een slotje op beste crew.
Ben vandaag gaan kijken voor een degelijke barrow, wat ik wil (nash trax cargo) kost 330€! Dus heb ik beslist mijn huidige barrow wat om te bouwen en zelf van nodige haken enz.. te voorzien, ga mijn geld nuttiger gebruiken. Dank aan allen die me wilden helpen! |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.