25 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 564
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
ik heb van de week me putty van ACE in de vuilnisbak gegooid, omdat het niet meer te gebruiken was, heb toen na wat positieve berichten de korda dark matter gekocht, deze is goed te kneden alleen blijft deze niet echt op me onderlijn zitten, schuift erg gemakkelijk. is er een trucje zodat het blijft zitten op ze plek, |
leer om te vangen, vang om te leren |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Het laten afkoelen zorgt ervoor dat het weer hard wordt en daardoor blijft zitten waar dit moet. Even in het water houden wil dan nog wel eens werken. Je kunt het natuurlijk ook om een loodhageltje kneden. Dan weet je zeker dat het nergens naartoe gaat.
Gr. Erwin
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-2-2011(UTC) Berichten: 762
|
Je kunt ook eerst een stukje looddraad (die je uit leadcore haalt), om de onderlijn draaien en dan daar omheen de putty kneden. |
Don't forget to smell the roses along the way... |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Nu misschien een beetje te laat, maar probeer volgende keer die van Nash. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
|
loodhageltje ben ik geen fan van op me onderlijn, en heb net ff gekeken, het blijft al wat beter zitten nu het weer "koud" is
@Henk, zal volgende keer die van nash is proberen |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
freaky schreef:heb net ff gekeken, het blijft al wat beter zitten nu het weer "koud" is Top b
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-7-2011(UTC) Berichten: 790
Bedankjes: 3 keer Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
|
het iets warm maken met een aansteker gewoon ff de vlam er ophouden het zal wel iets warm zijn maar het kneed prima en blijft perfect zitten |
Vissen kost je vrienden,vrienden kosten je vissen |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 29-1-2011(UTC) Berichten: 35
|
Nash cling on putty gebruiken, andere komt er bij mij niet meer in...
Goed kneden en op plaats aanbrengen, eerst loodhagel en erna putty erond durf ik ook wel es proberen. |
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 12-6-2012(UTC) Berichten: 81
|
De Korda Dark Mather putty kan ik je niet aanraden! Glijd alle kanten op, ook als het koud is...
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 12-6-2012(UTC) Berichten: 199 Locatie: Scheemda
|
ik heb lood hagel er op knijp aan met tang dan putty om en glijdt nog opzei |
heb plezier in je visserij dan komt alles goed |
|
|
|
|
loodhagels komen bij mij niet op me onderlijn, probeer altijd alles zo subtiel mogelijk te houden,
maar de korda putty blijft idd schuiven op me onderlijn, heb nu die sinkers van ze, die blijven wel goed zitten |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 6-5-2012(UTC) Berichten: 118
|
misschien zon stoppertje waar je je pen dobber mee stopt omheen kneden? Bewerkt door de gebruiker maandag 3 september 2012 21:54:32(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
Erwin schreef:Het laten afkoelen zorgt ervoor dat het weer hard wordt en daardoor blijft zitten waar dit moet. Even in het water houden wil dan nog wel eens werken. Je kunt het natuurlijk ook om een loodhageltje kneden. Dan weet je zeker dat het nergens naartoe gaat.
Gr. Erwin erwin wat is het nut om putty om een loodhagel heen te kneden? val je niet aan maar ben echt benieuwd wat hier het nut van is... |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 294
|
van die kleine sinkers van korda gebruiken en daarom heen putty kneden
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 10-2-2012(UTC) Berichten: 1.064
Bedankjes: 2 keer
|
Lodewijk schreef: erwin wat is het nut om putty om een loodhagel heen te kneden? val je niet aan maar ben echt benieuwd wat hier het nut van is... Een loodhagel zit vast op je onderlijn, als je putty hier omheen kneed blijft het dus altijd op zijn plek zitten |
Voer geen oorlog, voer de vissen. |
|
|
|
|
ronalddehoog schreef:Lodewijk schreef: erwin wat is het nut om putty om een loodhagel heen te kneden? val je niet aan maar ben echt benieuwd wat hier het nut van is... Een loodhagel zit vast op je onderlijn, als je putty hier omheen kneed blijft het dus altijd op zijn plek zitten nou ik heb loodhagel er om en die schuif alsnog hoor |
|
|
|
|
@ popp96.Mischien dat je de loodhagel iets na moet knijpen meteen tang |
|
|
|
|
ik doe het altijd met men tanden +p maar als het nat is glijdt het |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 10-2-2012(UTC) Berichten: 1.064
Bedankjes: 2 keer
|
popp96 schreef:ik doe het altijd met men tanden +p maar als het nat is glijdt het Daar heb ik nog geen last van gehad op mijn onderlijnen. |
Voer geen oorlog, voer de vissen. |
|
|
|
|
Weet iemand waar je nog putty van kryston kunt kopen?Heb nou die van nash maar die is mij te licht in vergelijking met die van kryston |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.