35 ponder Lid sinds: 13-7-2009(UTC) Berichten: 974
|
karperwezep schreef:Levertijd is bij mij nu al 4 dagen en nog niks binnen.. Jammer wil graag mn hoody hebben Is inmiddels geregeld Joey. Maandag of dinsdag zal je hoody bezorgd worden. Gr. Arnold
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
Hoe zit het met het lettertype als je alles in hoofdletters wil kan dat of is er maar 1 type. |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 21-7-2012(UTC) Berichten: 105
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Arnold schreef:karperwezep schreef:Levertijd is bij mij nu al 4 dagen en nog niks binnen.. Jammer wil graag mn hoody hebben Is inmiddels geregeld Joey. Maandag of dinsdag zal je hoody bezorgd worden. Gr. Arnold top mannen
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 12-6-2012(UTC) Berichten: 81
|
Leuk gedaan! b
|
|
|
|
|
ik heb een probleem bij het bestellen van een hoody ik kan stap 3 niet doen alles ingevuld maar hij gaat elke keer terug naar stap 1. wat moet ik hier aan doen om hem als nog tekunnen bestellen. |
|
|
|
|
|
ik ben even aan het proberen wat wel kan. ik kan wel 1 naam 3 x bestellen maar als ik 3 hoody neem met verschillende namen kan ik niet bestellen want dan kom ik niet in stap 3 betalen. hoe kan ik dit wel voor elkaar krijgen in 1 bestelling zonder dat ik 3 x verzendkosten betaal ? Bewerkt door de gebruiker maandag 3 september 2012 21:43:31(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
griend schreef:ik ben even aan het proberen wat wel kan. ik kan wel 1 naam 3 x bestellen maar als ik 3 hoody neem met verschillende namen kan ik niet bestellen want dan kom ik niet in stap 3 betalen. hoe kan ik dit wel voor elkaar krijgen in 1 bestelling zonder dat ik 3 x verzendkosten betaal ? PM/Email Erwin, zo heb ik het toch gedaan, maar hij is deze week nog in verlof, dus wacht ik ook op enige reactie van hem. |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
|
oke thanks whitey. ik zal Erwin even een pb sturen |
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 21-7-2012(UTC) Berichten: 105
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Arnold schreef:karperwezep schreef:Levertijd is bij mij nu al 4 dagen en nog niks binnen.. Jammer wil graag mn hoody hebben Is inmiddels geregeld Joey. Maandag of dinsdag zal je hoody bezorgd worden. Gr. Arnold Weet je zeker dat het goed gegaan is? Tis al vrijdag en heb nog steeds niks:( Gr joey
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 11-6-2011(UTC) Berichten: 187
Bedankjes: 2 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
mijn t-shirt is goed helemaal super. ik moest ook iets langer w88 maar ja het is de moeite waard.
greetz luuk |
one life live it |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 5-5-2012(UTC) Berichten: 311
|
Leuk dat je het al kan bestellen, maar ik vind eerlijk gezegd de Carpfeeling t-shirt een beetje onduidelijk op de foto (Kan aan mij liggen)
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Ik geloof dat Erwin efkes naar Mars is, ik kon bijna een trui hebben gebreid :( |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Hij was drie weken op vakantie Whitey. Hij is volgens mij net weer thuis.
|
|
|
|
|
Net de tijd om een ritje heen en terug naar mars op zoek naar "stekken", dat ik hem maar snel hoor, ik krijg et koud. |
|
|
|
|
timvanzanten schreef:Hij was drie weken op vakantie Whitey. Hij is volgens mij net weer thuis. Klopt hij zou gisteren thuis komen. |
|
|
|
|
|
voila, besteld, en vooral reeds betaald ook! |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Beste mensen.
Ik heb tijdens mij vakantie begrepen dat niet alle bestellingen even soepel verliepen in de nieuwe webshop. Ik ben alles een voor een aan het nalopen en zal contact met je opnemen als het niet is gelukt. Natuurlijk kun je mij altijd even een pm sturen als je vragen / opmerkingen hebt.
Mijn excuses voor het ongemak.
M.v.g. Erwin
|
|
|
|
|
Erwin: dat wordt nachtwerk |
|
|
|
|
Dinsdag besteld en betaald, en deze morgen geleverd gekregen, perfect! bedankt voor de snelle service Erwin |
|
|
|
|
Maandag bestelt nog niets in huis. |
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.