5 ponder Lid sinds: 24-5-2012(UTC) Berichten: 42
|
Beste medevissers, Wie kan me vertellen wat Snijmais precies is? Is dit geschikt (veilig) om mee te voeren? Zijn maispellets beter dan snijmais? waar kan ik maispellets verkrijgen? En zo prop ik 4 vragen ineen.....
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
bedoel je met maispellets babycorn? |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
@Lodewijk, met maispellets bedoel ik inderdaad babycorn.
Snijmais weet ik niet precies wat het is..... wat ik wel weet dat snijmais makkelijk te koop is voor weinig en dat ik tot nu toe behoorlijk moet zoeken naar babycorn voor een nette prijs
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
snijmais wordt geteeld voor veevoer en is niet geschikt voor menselijke consumptie. Of het als aas gebruikt kan worden heb ik nog niet kunnen ontdekken. Bij de graanhandel hier kost 25 kilo kippenmais (wat zeker goed is) ongeveer 15 euro. Daar kan je wel even mee vooruit, Hoeveel goedkoper moet het nog zijn dan?
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-7-2011(UTC) Berichten: 790
Bedankjes: 3 keer Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
|
net wat ruud zegt snijmais ook wel kuilvoer genoemt is niet iets om mee te vissen tis namelijk de hele plant gemaald.Dus denk dat je beter kippemais kunt gebruiken |
Vissen kost je vrienden,vrienden kosten je vissen |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 30-10-2010(UTC) Berichten: 12 Bedankjes: 1 keer
|
Renedev als ik jou was zou ik eens op de site van dreambaits kijken daar staan babycornpellets op voor €20 voor 20kg
|
|
|
|
|
Heren dank, nu weet ik tenminste wat snijmais is en waar babycorn te koop is!
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.