Nieuwe uitzetting Lid sinds: 23-8-2012(UTC) Berichten: 14
|
hallo allemaal ik ben nieuw op het forum en heb een vraag. Zijn er mensen die mij tips kunnen geven over het vissen op de randmeren bij strand hortst en nijkerk. we hebben een boot dus kunnen over al komen. dus heeft iemand nog tips.
alvast bedankt
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 31-7-2012(UTC) Berichten: 32
|
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
Bas,
is mooi water met voldoende mogelijkheid. Je kunt zowel de ondiepe zones als de (rand van de) vaargeul bevissen. In de ondieptes is wel erg veel wier aan het groeien, maar hier kan je gelijk ook mooie zandplaten vinden.
Succes!
|
|
|
|
|
Bedankt maar heeft iemand ook stekken of plekken ? Ik heb er gisteren gevaren en zag wat eilandjes weet iemand of je daar mag vissen ?
Gr. Bastiaan
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
Ik denk dat je niet snel concrete stekinformatie zult krijgen op een forum. Als je ergens niet mag vissen dan staat dit wel duidelijk aangegeven met borden.
|
|
|
|
|
oke bedankt ik had ook niet gedacht dat ik concrete stek informatie zou krijgen en heb je nog aparte vergunningen nodig of is de vispas genoeg Bewerkt door de gebruiker maandag 3 september 2012 20:40:30(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
|
De randmeren staan gewoon in de landelijke lijst van viswateren. Geen probleem dus
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-2-2011(UTC) Berichten: 762
|
Persoonlijk zou ik proberen om stekken te zoeken waar je ook in de vaargeul kunt vissen. Uit ervaring weet ik dat dit in de omgeving van strand Horst niet echt goed mogelijk is. In de buurt van de sluis bij Nijkerk is er een betere kans om de diepere vaargeul goed te kunnen bevissen. Suc6! @Aart; Ik heb 2 jaren geleden 2 mooie projectspiegels gevangen op het veluwemeer, deze vangsten heb ik overigens niet gemeld. Ik weet niet of je er baat bij hebt, maar wil ze op zich best nog aanmelden? Bewerkt door de gebruiker woensdag 5 september 2012 03:36:10(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Don't forget to smell the roses along the way... |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 17-8-2011(UTC) Berichten: 71
|
Jeroen, elke melding is welkom we kunnen er ons voordeel mee doen, dus ......, en al vast bedankt voor het melden. Bewerkt door de gebruiker donderdag 6 september 2012 11:04:57(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.