20 ponder Lid sinds: 14-12-2009(UTC) Berichten: 274
|
Wie heeft allemaal al de gratis nash dvd gekeken? Ik vind het gewoon schandalig,al die bekkies van die vissen almaal kappot
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 11-7-2009(UTC) Berichten: 260
|
roy,
vandaag geen tijd voor gehad!!!! maar wat vond jij ervan |
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
hoe kom ik aan z' on gratis dvd'tje? Vind opzich de Nash dvd's altijd wel goed. In Percuit was super, maargoed ook niet gratis natuurlijk. Kan iemand niet even zo'n dvd'tje regelen?
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 11-7-2009(UTC) Berichten: 260
|
als je effe je adres pb stuur ik hem effe op |
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
hartstikke bedankt Stein! Je hebt PB!
gr. Tim,
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
vertel mij dan ook hoe ik daar aan kan komen, dan heb ik weer wat te kijken terwijl ik ziek thuis zit............. ik heb al mijn dvd's van korda al bekeken........... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Ze deelde deze dvd's uit op de beurs. Waarschijnlijk zal hij binnenkort ook bij de beter gesorteerde hengelsportzaken liggen.
Het is wel een leuke dvd. Het feit dat je vissen ziet met een kapotte bek, is omdat er veel gevist wordt op zwaar gedresseerde circuitwateren. Het zijn veelal vissen dit vaak gevangen zijn. De kapotte bek zie je op wateren als deze wel vaker. Erwin
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 14-12-2009(UTC) Berichten: 274
|
Hij ligt bij zunnbeld dat gratis nash dvdtje opzicht met dat spodden en met vissen op meerde waterlagen en zo was wel grappig,alleen bij eel vissen zitten er amper lippen aan,ik vind een merk als nash moet niet zulke beelden op film zetten,ik word er in ieder geval niet zo vrolijk van.
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 13-7-2009(UTC) Berichten: 974
|
Ik ben het deels met je eens Roy, het was ook geen gezicht en ik had sterk de indruk dat er veel te veel karper op het betreffende water zwom, want het waren allemaal kleine en beschadigde vissen. Ik denk dat dan het commerciele weer om de hoek komt kijken. Volgens mij visten ze op een dayticket water en als er op zulke wateren weinig gevangen word, zullen de vissers snel afhaken en loopt de eigenaar inkomsten mis. Gelukkig maar dat we in Nederland en België weinig van dit soort wateren tegenkomen. Bewerkt door de gebruiker vrijdag 26 februari 2010 15:53:59(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
heb hem gezien.... bveetje knip en plak werk jammer |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 5-4-2010(UTC) Berichten: 165
|
Wie heeft er trouwens de DVD Carp Tackle, Tactics & Tips van Danny Fairbrass, vol. 1?
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Ikke
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 5-4-2010(UTC) Berichten: 165
|
Erwin schreef:Ikke En zou je die evt. kunnen branden o.i.d. of ergens uploaden? Ik heb wel een ftp server....
|
|
|
|
|
Ik ga hem even voor je opzoeken. Maar is hij ligt hij niet meer bij de zunnebeld?
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 18-10-2009(UTC) Berichten: 219
|
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.