CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
Hoe word je fieldtester voor baitbedrijven?
20 ponder Lid sinds: 4-7-2012(UTC) Berichten: 358
|
Hoe word je fieldtester voor baitbedrijven? |
Mensen zeggen dat ik nooit iets vang , maar ik "VANG" al heel mijn leven haha |
|
|
|
25 ponder Je bent lid sinds:: 6-8-2012(UTC) Berichten: 492
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
je kan meedoen aan bepaalde wedstrijden zoals de proline fotowedstrijd, en ik denk dat je de bedrijven zelf ook kan benaderen |
gooi je problemen uit, vang je dromen. |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 4-7-2012(UTC) Berichten: 358
|
is daar een bepaalde leeftijd aan gebonden?
|
Mensen zeggen dat ik nooit iets vang , maar ik "VANG" al heel mijn leven haha |
|
|
|
25 ponder Je bent lid sinds:: 6-8-2012(UTC) Berichten: 492
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
dat weet ik niet precies maar ik denk dat het wel het handigst is als je minstens 18 bent en een rijbewijs+auto hebt |
gooi je problemen uit, vang je dromen. |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
Gewoon lekker gaan vissen en als een bedrijf iets in jou ziet (promotie, testen etc.) dan nemen ze vanzelf contact met je op. Een sponsor is niet zaligmakend hoor, brengt ook verplichtingen met zich mee en in sommige gevallen een extra druk op je schouders.
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 3-10-2009(UTC) Berichten: 965 Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Ik denk dat je goed moet kunnen schrijven, mooie foto`s kunnen maken, eerlijk en oprecht zijn. ( de waarheid schrijven dus ) En er niet van uitgaan dat je als fieldtester alles gratis krijg, maar tegen een gereduceerd tarief . Als dat je doel kan zijn dan zul je bedrijven kunnen benaderen en waarschijnlijk ook gesponsoord kunnen worden. |
als karpervissen je passie is .
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
Frank Avezaat schreef: Een sponsor is niet zaligmakend hoor, brengt ook verplichtingen met zich mee en in sommige gevallen een extra druk op je schouders.
ik denk dat mensen alleen de mooie kant ervan zien en niet de kant van verplichtingen. ik zou zeggen geniet van het vissen en zorg dat het geen verplichting word want dan word het genieten een stuk minder. |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
ericesv schreef: eerlijk en oprecht zijn. ( de waarheid schrijven dus ) dit denk ik niet. wat nou als jij die bol helemaal niks vind?? dat ga je niet verkondigen aan de mensen denk ik??? |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
Lodewijk schreef:ericesv schreef: eerlijk en oprecht zijn. ( de waarheid schrijven dus ) dit denk ik niet. wat nou als jij die bol helemaal niks vind?? dat ga je niet verkondigen aan de mensen denk ik??? dat geloof ik ook niet dan nog zeg je dat het een goede bol is anders ben je je sponsor kwijt. ik weet ook 100 % zeker dat alle vissen die je in de bladen ziet dat ze echt niet allemaal zijn gevangen met die bol waar voor ze vissen. |
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
dit klopt griend. ik ken iemand die bij een nieuw aas merk zit en loopt te pronken met een vis van een aantal jaren oud |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 360
Bedankjes: 4 keer
|
Gewoon jezelf zijn, lekker bezig zijn met je hobby, leuke foto's maken eventueel eens een stukje schrijven over een bepaald aas waar je mee vist. Of brutaal zijn en eens een mailtje sturen naar een aasmerk. Of een kruiwagen hebben dat werkt ook nog wel eens b
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-11-2010(UTC) Berichten: 341
|
hmmmmm ik heb wel een kruiwagen in de schuur staan. b
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 3-10-2009(UTC) Berichten: 965 Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
@ lodewijk,
zoals je weet heb ik zelf een bedrijf als ik een fieldtester betrap op onzin zoals jij een voorbeeld daar van geeft vliegt hij er bij mij uit. het is simpel al is de leugen nog zo snel de waarheid achterhaald hem wel en dan heb ik als bedrijf meer schade. als een fieldtester een bol niks vindt schrijft of zegt hij er niks over .
Frank Avezaat schreef:
Een sponsor is niet zaligmakend hoor, brengt ook verplichtingen met zich mee en in sommige gevallen een extra druk op je schouders.
ik denk dat mensen alleen de mooie kant ervan zien en niet de kant van verplichtingen. ik zou zeggen geniet van het vissen en zorg dat het geen verplichting word want dan word het genieten een stuk minder.
|
als karpervissen je passie is .
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
Volgens mij wordt een bol getest voordat ie vol in productie wordt genomen. Dan weet je als leverancier wat wel en niet werkt. Wanneer je met spullen vist die allang te koop zijn ben je een reclamevisser.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
Ruud Gosselink schreef:Volgens mij wordt een bol getest voordat ie vol in productie wordt genomen. Dan weet je als leverancier wat wel en niet werkt. Wanneer je met spullen vist die allang te koop zijn ben je een reclamevisser.
Ruud, klopt. Toch hebben fieldtesters vaak nog wel inspraak op het produkt. Aanvullingen of verbeteringen worden vaak nog wel doorgevoerd. Maar er moet ook reclame gemaakt wordt voor producten, dat komt er net zo goed bij kijken. Ik ben bijvoorbeeld fieldtester/consultant van een bedrijf. Aan de tijgernoten valt weinig te testen. Echter, de pellets, boilies etc behoeven vaak wel een testperiode en dus combineer je je activiteiten. Bewerkt door de gebruiker vrijdag 31 augustus 2012 18:37:36(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
Hoe word je fieldtester voor baitbedrijven?
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.