10 ponder Lid sinds: 11-8-2012(UTC) Berichten: 72
|
Vraagje, Wat werkt voor jullie het beste tegen muggen. Lebbes |
Schub: 1 Zeelt: 1 Brasem: 2 Blank: 9 |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 5-7-2010(UTC) Berichten: 156
|
Muggennet,Deet en Gauloises ( de echte Franse )
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
en de muggenbandjes met citronella |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 12-6-2012(UTC) Berichten: 199 Locatie: Scheemda
|
nou ik heb alles al wel gebrobeerd owk van dat hele sterke spul uit spanje helpt alemaal niet aleen een net helpt maarja is beetje moeilijk boven je stretcher te hangen. |
heb plezier in je visserij dan komt alles goed |
|
|
|
|
Ik ga die citronela bandjes een proberen. Ik vis nog geen nachtjes dus een anti muggen net heeft nog geen zin haha. Thanks voor de hulp.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 19-7-2012(UTC) Berichten: 553 Is 7 keer bedankt in 7 post(s)
|
ik heb de laatste tijd het idee dat de nare muggen nergens meer mee te stoppen zijn alleen nog met een muskietennet.Ik heb van alles geprobeerd van citronella tot deet en muggentroep voor in de rimboe maar wordt nog steeds wekelijks lek gestoken. |
Mvg Klerk.
Als je thuis blijft vang je zeker weten niks. |
|
|
|
|
mike.l schreef:Muggennet,Deet en Gauloises ( de echte Franse ) Balen dat m'n ouders net terug zijn uit frankrijk. |
|
|
|
|
Lebbes schreef:mike.l schreef:Muggennet,Deet en Gauloises ( de echte Franse ) Balen dat m'n ouders net terug zijn uit frankrijk. ik kan ze opsturen maar 8.50 voor een pakkie peuken is een beetje veel he haha |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
Lebbes schreef:Ik ga die citronela bandjes een proberen. Ik vis nog geen nachtjes dus een anti muggen net heeft nog geen zin haha. Thanks voor de hulp.
ik had ze toen der tijd bij de xenos vandaan gehaald |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 12-6-2012(UTC) Berichten: 199 Locatie: Scheemda
|
ej de klerk schreef:ik heb de laatste tijd het idee dat de nare muggen nergens meer mee te stoppen zijn alleen nog met een muskietennet.Ik heb van alles geprobeerd van citronella tot deet en muggentroep voor in de rimboe maar wordt nog steeds wekelijks lek gestoken. jha dat idee heb ik owk laatst ben ik voor nood met dat warme weer in men tent gaan zitten was echt nie normaal 1 nachtje 40 a 50 van die jeukende bulten |
heb plezier in je visserij dan komt alles goed |
|
|
|
|
@ Lodewijk Thanks for the offer. Maar 8,50 per pakje gaat me toch echt iets te ver. Dan maar zo een dikke zoals de spotfather. Ik ga dan liever ff langs de xenos on citronela bandjes te halen.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-11-2010(UTC) Berichten: 533
Bedankjes: 27 keer Is 4 keer bedankt in 3 post(s)
|
Zit af en toe in gebieden met erruuuggg veel (riet)muggen......zeer goede ervaring met Ballistol.
Mvg Erwin |
Van de passie voor het karpervissen mijn werk gemaakt... |
|
|
|
|
Erwin Krijgsman schreef:Zit af en toe in gebieden met erruuuggg veel (riet)muggen......zeer goede ervaring met Ballistol. Eens even kijken of ze dat hier ook bij de drogisterij hebben. |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
citroensap op de armen en in je nek smeren |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
onder een oval werkt het niet maar in de tent perfect
spuit 1,5 uur voordat ik ga slapen vapona in de tent wel de muggengaas ervoor
zo heb ik een mugloze nacht
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
|
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
|
|
|
|
|
Thanks die was ik nog niet tegen gekomen. |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 12-8-2011(UTC) Berichten: 5
|
stuk keukenrol/keukenpapier in je broekzak steken verklaring: In keukenrol/papier zitten chemische stoffen die zoals citronella, en andere mugafwerende producten, maar enkele véééééél geconcentreerder. zeker proberen! (combineer die methode ook met citronella bandje, maar werkt ook prima alleen)
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.