20 ponder Lid sinds: 4-7-2012(UTC) Berichten: 358
|
Hey wat zijn jullie favoriete haken en voor welke functie enz , Ik persoonlijk vind de korda choddy een van de toppers , maar wel wat nadelig omdat ik elke keer ver moet rijden ervoor.Heb 2 hengelsportwinkels in de buurt maar die verkopen alleen starbaits en drennan haakjes , grootste bagger ooit... |
Mensen zeggen dat ik nooit iets vang , maar ik "VANG" al heel mijn leven haha |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 564
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
genoeg webwinkels die de choddy haken hebben. en Henk koster verzend ook per enveloppe, is dan 2 euro volgens mij, shcleet dus weer 5 euro verzendkosten met pakketpost.
zelf gebruik ik over het algemeen de korda kurv shank, gewoon omdat ik er vertrouwen in heb |
leer om te vangen, vang om te leren |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
tim_tigers schreef:Hey wat zijn jullie favoriete haken en voor welke functie enz , Ik persoonlijk vind de korda choddy een van de toppers , maar wel wat nadelig omdat ik elke keer ver moet rijden ervoor.Heb 2 hengelsportwinkels in de buurt maar die verkopen alleen starbaits en drennan haakjes , grootste bagger ooit... Hangt er vanaf welk merk type je zoekt natuurlijk. Want sommige goed webwinkels verzenden het voor minder dan dat ik aan brandstof kwijt ben om hier naar de binnenstad te gaan. http://www.karpervoordee...leinmateriaal/haken.htmlVoor € 1,99 kan ik de auto niet rijden voor een rit naar de winkel en ik weet zeker dat het "op voorraad" is. Dat is in sommige winkels lang niet altijd (kan je later terugkomen voor de andere helft van je boodschappenlijstje ;-)
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 5-7-2012(UTC) Berichten: 283
Bedankjes: 9 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
fox arma point SSC maat 6/8 fox arma point SSBP maat 6 vind ik persoonlijk erg goede haken
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 12-6-2012(UTC) Berichten: 199 Locatie: Scheemda
|
klauwhaken met rechte punt, korda kaptor kurvshanks dat is het wel. jha o nu en dan een longshank |
heb plezier in je visserij dan komt alles goed |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-8-2012(UTC) Berichten: 492
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
korda widegape met een goede 1,5 cm krimpkous of een korda curveshank met een klein krimpkousje voor net dat beetje xtra agressie |
gooi je problemen uit, vang je dromen. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Bekijkt berichten in topic: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Ik gebruik van alles
Gardner incizors / Mugga Nash Fang twister Ex carp Curved (zelfde model korda alleen dik dradig ) |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-7-2011(UTC) Berichten: 790
Bedankjes: 3 keer Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
|
ben de laatste tijd longshank gaan gebruiken van korda maar nadat ik er 1 vis mee heb gevangen is hij al bot ligt dat aan mij of hebben er meer mensen last van? |
Vissen kost je vrienden,vrienden kosten je vissen |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
@ronald308. Hier had ik ook last van. Ben daarom over gestapt op Gamakatsu. Deze zijn en blijven lang scherp.
Ik gebruik van dit merk de longshanks en de snaggers
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 18-12-2010(UTC) Berichten: 49
|
fox armapoint LS(longshank) mt7 is me voor het open water en harde bekken. fox kuro S4(korte steel rechte punt) voor het zwaardere werk
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
korda wide gape of de atomic gunsmoke serie |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
korda wide gape / kurv Gamakatsu specilist R / snagger wil ik gaan proberen omdat me maat er mee vis en merk dat die veel beter gehaakt zijn en langer scherp blijven dan Korda. |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 294
|
popp96 schreef:klauwhaken met rechte punt, korda kaptor kurvshanks dat is het wel. jha o nu en dan een longshank klauwhaken met rechte punt?
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 7-2-2012(UTC) Berichten: 424
|
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 25-2-2011(UTC) Berichten: 41
|
nash fang twister, haakmaatje 6/8
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 10-2-2012(UTC) Berichten: 1.064
Bedankjes: 2 keer
|
Korda kurv shank en wide gape |
Voer geen oorlog, voer de vissen. |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-7-2011(UTC) Berichten: 790
Bedankjes: 3 keer Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
|
@ erwin ben ik toch niet de enige.Morgen dan maar ff zon pakje gamakatsu ophalen |
Vissen kost je vrienden,vrienden kosten je vissen |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Fox SSC maatje 8 (een beetje een anti eject haak) deze gebruik ik bij korte zigrigs/ popuprigs Fox SR maatje 7-8
Fox SR en SSC zijn allebij ook prima te gebruiken op de KD-rig waar ik vaak mee vis. |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
@ronald308. De modellen zijn 1 op 1 gelijk.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.