50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
Wubs de volhouder wint...... blijf je de hele tijd op het zelfde water en stek zitten of steeds op wat anders??????????? |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 2-3-2010(UTC) Berichten: 42
|
Ja zeker volhouder wint ik blijf niet elke keer op zelfde stek heb de hele trukendoos al gebruikt vandaag parkwater geweest weer niks maatje van mij wel karper morgen op een kolk vissen we kijken wel wordt de 1e vangst alleen maar mooier van tight lines
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 18-3-2010(UTC) Berichten: 38
|
Gister 3 karpers en een brasem op de pen . De kop is er af!
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Klasse Ferdi! Ik merk al dat het hier en daar eindelijk een beetje op gang begint te komen!
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-2-2010(UTC) Berichten: 263
|
Ferdi schreef:Gister 3 karpers en een brasem op de pen . De kop is er af! prachtige vis en (nog) prachtigere hengel (BB Specimen Rod?) |
Life is a game, fishing is serious |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 13-7-2009(UTC) Berichten: 974
|
Inderdaad een hele mooie schub Ferdi, klasse!
|
|
|
|
|
Danku! Ik was er ook heel blij mee!
@ Robbin: Het is geen BB maar een CJW flex xl, wel een beetje te licht voor dit werk... Ik moet er bijzeggen dat ik vind dat Bart nog mooiere hengels maakt maar dat is voor iedereen persoonlijk.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 14-2-2010(UTC) Berichten: 583
Bedankjes: 1 keer
|
koment weekend nog maar eens een poging doen hopelijk komt er dan iets moois op de mat |
>>> Wie niet vist, Wie niet vangt <<<
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
me too ben van vrijdag tot zondag te vinden aan de waterkant Lekker relaxen met een bakkie koffie en hopelijk een natte schepnet |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 2-3-2010(UTC) Berichten: 42
|
Dan eindelijk om half 6 de verlossende run ik ging met een makkelijke rig vissen en yes de 1e im happy angler
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Gefeliciteerd Wubs, de eerste vis voelt altijd zo verdomd lekker!
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 11-3-2010(UTC) Berichten: 291
|
Leuk Ferdi, en ook in onze regio zie ik?? Dat schept dan weer vertrouwen!!=d> |
Don't dream your dreams, but catch'em!!
De dikste vis is, die vis, die net niet gevangen is...... |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
zo de auto is ingepakt en ga zo vertrekken naar domaine de vallee.... op naar het beloofde land voor een lang weekend......... op jacht naar de karpers...... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Heerlijk Steef! Ik kan je vertellen dat ik best jaloers ben!! Veel succes
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
|
Groetjes, Tim
|
|
|
|
|
Succes Steef! Daar zou ik ook wel even heen willen dit weekend!
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
succes man! |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 4-10-2009(UTC) Berichten: 437
|
Succes Steef,.............of ben je al weg?
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 11-3-2010(UTC) Berichten: 291
|
Ga voor je duimen!! Veel succes en vooral veel plezier! We horen het vast wel....(vissen) |
Don't dream your dreams, but catch'em!!
De dikste vis is, die vis, die net niet gevangen is...... |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 14-2-2010(UTC) Berichten: 583
Bedankjes: 1 keer
|
heb van(nacht)daag mun eerste vis gevoeld maar helaas verspild ,,, loschieter :S volgende keer beter |
>>> Wie niet vist, Wie niet vangt <<<
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.